Mies vaatii nimilistaa entisistä kumppaneistani
Poikaystävä vaatii kertomaan kenen kanssa olen harrastanut seksiä ennen suhdettamme. Onko tämä ihan normaalia käytöstä parisuhteessa vai onko outoa tivata tällaisia asioita jopa 20 vuoden takaa?
Kommentit (67)
Taidat asua tulevan sarjamurhaajan kanssa, joten pakkaa tavarasi ja häivy, vielä kun pääsi on selkärangan jatkeena!
Vierailija kirjoitti:
Taidat asua tulevan sarjamurhaajan kanssa, joten pakkaa tavarasi ja häivy, vielä kun pääsi on selkärangan jatkeena!
Tämä voi hyvinkin pitää paikkansa, jos tuollaisia kyselee,,eli on äärimmäisen mustasukkaista sorttia. Hänen mielestään sinun pitäisi olla neitsyt eli eilen syntynyt. POISTU SUHTEESTA HETI!
Kyllä terveessä suhteessa puhutaan avoimesti entisten seksikumppanien määrästä eikä eletä valheessa mutta en ole koskaan kuullut että joku kyselee näiden nimiä. Ei kuulosta terveeltä sillä mitä hän näillä tekee?
M31
tottakai olisi hyvä olla taulukko valmiina mies näkisi selkeästi
Aktin ajankohta ja kesto
Kenen kanssa (nimi ja ikä)
Miehen kalun tarkka kuvaus
Tarkka kuvaus koko aktista, otitko suihin, pyllyyn, laukesiko mies minne, nielitkö, etc.
Äkkiä eroon tuollaisesta suhteesta. Mitä nopeammin sitä parempi. Varaudu parin vuoden stalkkaamiseen ja kiusantekoon.
No ei todellakaan ole normaalia, vaan sairasta mustasukkaisutta.
M45
Miksi se määrä pitää tietää? Mihin sitäkään tietoa kukaan tarvitsee?
Muista päivittää lista kerran viikossa ja lisätä sille aina muutama nimi.
Sellainen lista voi olla tietosuojalain vastainen. Seksiä harrastettaessa oletetaan, ettei tietoa ja nimiä levitellä ainakaan tuntemattomille ja vuosien päästä. Eikä kysytty lupaa kertoa suhteesta myöhemmin?
Vastaat, ettet voi juoruta ilman asianomaisten erillistä lupaa. Ja kaikkien yli sadan tavoittaminen vuosien päästä olisi liian työlästä.
Ja jos inttää edelleen, niin sanot, ettei asia hänelle kuulu - lukumäärän voit kertoa.
Oletko kysynyt häneltä miksi hän haluaa nimilistan ja mitä sillä aikoo tehdä?
Jos niihin saat järkevän ja terveen vastauksen, niin kai se voi olla "normaalia" vaikkei taatusti ole yleistä. Jos et saa kunnon vastausta tai jos se sinusta vaikuttaa liian oudolta, niin minä ainakin sinuna miettisin, että onko taustalla joku mustasukkaisuusongelma ja jos on, niin jaksatko elää sellainen ongelma kolmantena osapuolena parisuhdettanne.
Jotkut ihmiset oikeasti jakaa kumppaniensa kanssa kaiken, siksi kirjoitin, että kai se voi "normaalia" olla, vaikken siis itse henkilökohtaisesti pitäisikään tuollaista vaatimusta normaalina saatika antaisi mitään nimilistoja. Nykyisen mieheni kanssa ollaan aika avoimesti puhuttu existämme ja keitä on pantu ja miten, mutta ei ole taidettu nimiä kovin tarkasti mainita. Ei ole tainnut kiinnostaa kumpaakaan. Tuokin puhe oli osana seurustelun alkuaikoja, kun tutustuttiin toisiimme ja puhuttiin paljon seksuaalisuudesta ja eri kokeiluista sen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lista voi olla tietosuojalain vastainen. Seksiä harrastettaessa oletetaan, ettei tietoa ja nimiä levitellä ainakaan tuntemattomille ja vuosien päästä. Eikä kysytty lupaa kertoa suhteesta myöhemmin?
Vastaat, ettet voi juoruta ilman asianomaisten erillistä lupaa. Ja kaikkien yli sadan tavoittaminen vuosien päästä olisi liian työlästä.
Ja jos inttää edelleen, niin sanot, ettei asia hänelle kuulu - lukumäärän voit kertoa.
Hyvä vastaus. Tuohon "Vastaat, ettet voi juoruta ilman asianomaisten erillistä lupaa. Ja kaikkien yli sadan tavoittaminen vuosien päästä olisi liian työlästä. " lisäisin itse vielä, että "lisäksi olisi aika tunkeilevaa ja epäeettistä exää ja hänen mahdollista nykyistä parisuhdettaan kohtaan alkaa kysellä lupia kertoa hänestä jollekin muulle, se kun pahimmillaan voi tuhota heidän parisuhteensa - enhän minä siitä mitään tiedä, exät on kuitenkin aina menneisyyttä.
M49 kirjoitti:
Miksi se määrä pitää tietää? Mihin sitäkään tietoa kukaan tarvitsee?
Aloituksessa luki : Poikaystävä vaatii kertomaan KENEN kanssa olen harrastanut seksiä ennen suhdettamme.
Ei siis kuinka monta kertaa.
Just a namelist. ;)
Tsemppiä ap!
Fica
N48
Minusta ainut oikea vastaus tuohon on "kiitos ja hei" ja blokkaus kaikissa kanavissa.
Lupaa suhteelle huonoa. Sairaalloisen mustasukkainen.
Miten mies reagoi, jos toteat, että ei käy? Nimilistaa ei ole tulossa, mutta puhtaan sukupuolitautituloksen voin näyttää. Siinä menee järkevä raja nykyisen ja menneen seksielämän välillä.
Keiva jostain vanha puhelinluettelo ja anna se listana hänelle. Saat olla jonkun aikaa rauhassa, kun hän selailee sitä musrasukkaisena.