Kreikasta tuli talouden mallimaa
Mitä ihmettä tapahtui? Kreikasta tuli talouden mallioppilas, kun Suomi ja Saksa rämpivät syvällä EKP:n asiantuntijoilta hätkähdyttävä varoitus
Osa tunnetuista taloustieteilijöistä on jo varoittanut uuden eurokriisin orastavan. Tällä kertaa se osuisi pahimmin nimenomaan Saksaan ja Ranskaan. EKP:n asiantuntijat nostavat esiin erityisesti työ- ja tuotemarkkinoiden jäykkyyden ja yleisen kilpailukyvyn heikkenemisen.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/mita-ihmetta-tapahtui-kreikasta-tuli-t…
Miten se nyt näin meni
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esim Italia olisi Venäjän naapuri niin huutaisivat kurkku suorina tukiaisia ehtyneen kaupankäynnin vuoksi EU,lta mitä tekee Suomen päättäjät, eivät tee mitään tukiaisten saamiseksi.
Joo tämä. Miksi me ei saada tukipakettia?
No siis kun juttu on niin että mehän saatais niitä tukia mutta niitä pitäisi itse hakea, eikä ole haettu.
Jos Juttat ja Tytit eivät kävisi meidän rahaneuvotteluita EU:ssa, menisi Suomella luultavasti aika paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka on harmaan talouden takapajula. Kortti ei käy juuri missään ja asioille oli eri hinta kortilla ja käteisellä. En tue heidän harmaata talouttaan enää kertaakaan.
Mä oon aina maksanut kortilla Kreikassa ja hinnat on samat, maksat kummalla vaan
Joo tämä. Miksi me ei saada tukipakettia?