Polttopuut kalliita ja sähkön hinta sen kuin nousee
Polttopuut lopussa ja pitäisi mennä taas ostamaan lisää että omakotitaloon saa lämpöä kun sähkö on niin kallista. Paljonko te maksatte polttopuista? Meillä päin maksaa paikalliselta metsurilta 85€ heittokuutiolta joka on kyllä aika kartellihinta.
Kommentit (366)
Mitä höpiset kalliista sähköstä. Tänäänkin alle 0,54 cent
Tee pörssisähkösopimus, niin ei ole kallista
Mun vanhemmat käyvät kunnan metsällä. Kun on myrsky, puita kaatuu. Ottavat sen jälkeen moottorisahan ja sellaisen paksumman pulkan, ahkon? ja potkukelkan mukaan.
joka talvi hakee monta kymmentä puuta ja kesällä vuokraa klapikoneen. Yhtenä talvena tekivät n 10 talven klapit. Nykyään 2-3 v. Varasto on ihan pinkeenä puuta, mutta jonain päivänä ei enää jaksa ja silloinkin pitää lämmittää
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat käyvät kunnan metsällä. Kun on myrsky, puita kaatuu. Ottavat sen jälkeen moottorisahan ja sellaisen paksumman pulkan, ahkon? ja potkukelkan mukaan.
joka talvi hakee monta kymmentä puuta ja kesällä vuokraa klapikoneen. Yhtenä talvena tekivät n 10 talven klapit. Nykyään 2-3 v. Varasto on ihan pinkeenä puuta, mutta jonain päivänä ei enää jaksa ja silloinkin pitää lämmittää
Unohtui sanoa, tähän kunta on antanut luvan
Vierailija kirjoitti: miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
eli mistä
Moottorisahalla saa kyllä jollakin 5 litralla jo paljon aikaan ja oikeastaan tuottavin laite kulutukseen nähden.
justiinsa viimeviikolla tuli 8 kuutioita koivua hintaan 640e kuljetuksineen, riittää taas kahdeksi vuodeksi takkapuita
Joka päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain erilaista.
Mun viimeisin sähkölasku oli -140euroa, eli he joutuu maksamaan minulle?
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Äänestäkää vain kokoomusta eduskuntavaaleissa niin kaikki hinnat nousee.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää vain kokoomusta eduskuntavaaleissa niin kaikki hinnat nousee.
Ostovoima on kasvanut ja inflaatio melkein nolla verrattuna punikkihallitukseen.
Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.