Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olo että olen sekoamassa :-(

Vierailija
06.01.2025 |

Mitä voin tehdä? 

Olen täysin yksin.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon.

Vierailija
2/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kuin aloittajalla. Makaan kauhuissani ja toivon, ettei mitään pahaa tapahdu. Ei keinoja päästä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
4/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää tiiviisti johonkin muuhun. Ottakaa vaikka joku kirja, jota lukea. Joku vaaraton positiivissävyinen hömppäkirja. Tuo tunne menee ohi kun sitä ei ruoki, van päättäväisesti keskittyy muuhun.

Vierailija
5/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toiseen ketjuun.

Vierailija
6/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kans haukun toisia ihan koko ajan. Sekoan. Ääääh 

Vierailija
7/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellaisen puhepaketin tyyliin x sataa minuuttia puheaikaa. Sitten soittaa randomilla johonkin "väärään numeroon". Minullekin soitti joku entinen metsuri toiselta puolen Suomea ja tarinoitiin kolme tuntia erilaisista traktoreista ja kaivinkoneista. 

Vierailija
8/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystysapu 116117. Sieltä neuvovat tarkemmin, miten kannattaa toimia.

Vierailija
9/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen sama tunne, itsetuhoisia ajatuksiakin pukkas tulemaan nuppiin. Tänään taas parempi olo eikä huolen häivää.

Vierailija
10/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisipuhelin? https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Lasten ja nuorten puhelin, jos olet alle 25? https://www.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/

On myös lasten ja nuorten chat ja kirjepalvelu.

Voimia!

Vierailija
11/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää tiiviisti johonkin muuhun. Ottakaa vaikka joku kirja, jota lukea. Joku vaaraton positiivissävyinen hömppäkirja. Tuo tunne menee ohi kun sitä ei ruoki, van päättäväisesti keskittyy muuhun.

Joo. Eilen illalla sain lievitystä, kun katsoin Areenasta putkeen kevyttä, mukavaa sarjaa. 

Mutta nyt aamulla olin taas luhistumaisillani. Siis olen kiikun kaakun tässä todellisuudessa enää.

Ap

Vierailija
12/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita päivystysapu 116117. Sieltä neuvovat tarkemmin, miten kannattaa toimia.

Normaalistikin on haastava soitella mihinkään koska autismi.

Nyt en saisi sanottua mitään.

Ap

Vierailija
13/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sellaisen puhepaketin tyyliin x sataa minuuttia puheaikaa. Sitten soittaa randomilla johonkin "väärään numeroon". Minullekin soitti joku entinen metsuri toiselta puolen Suomea ja tarinoitiin kolme tuntia erilaisista traktoreista ja kaivinkoneista. 

Tässähän on ideaa XD soittelee randomeille ja kyselee, että onko aikaa jutella voidaan puhua vaikka lumen kolauksesta

Vierailija
14/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuntelet äänikirjoja, suosittelen sulle Leilan ja Annukan kirjoja. Ja Alivaltiosihteerin. 

Vierailija
15/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Eilen illalla sain lievitystä, kun katsoin Areenasta putkeen kevyttä, mukavaa sarjaa. 

Mutta nyt aamulla olin taas luhistumaisillani. Siis olen kiikun kaakun tässä todellisuudessa enää.

Ap

Mikä sua ahdistaa?

Vierailija
16/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä sua ahdistaa?

Ihan kaikki:

-oman autismin oireilu riistäytynyt täysin pitkäaikaisen kuormituksen takia

-monta epäselvää asiaa, jotka eivät etene

-ainainen, jatkuva yksinäisyys

-fyysiset sairaudet, kuten pitkä korona oireiluineen

-ketään ei kiinnosta, apua ei saa mistään

jne

Vierailija
17/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hieman ulkoilemaan? Olen huomannut, että juuri tällainen pakkasilma auttaa ainakin ahdistukseen itsellä, on varmaan sellainen lievä shokki keholle.

Vierailija
18/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö hieman ulkoilemaan? Olen huomannut, että juuri tällainen pakkasilma auttaa ainakin ahdistukseen itsellä, on varmaan sellainen lievä shokki keholle.

On nimenomaan shokki. Enkä kestäisi enää yhtään niitä. Mieluummin olisin nyt jossain auringossa ja lämpimässä.

Ap

Vierailija
19/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikuukaudet Espanjassa ei paljon maksa. 

Vierailija
20/77 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvikuukaudet Espanjassa ei paljon maksa. 

Tämä käynyt mielessä. Mutta kun tulee se jumittuminen, ettei  saa tuumasta toimeksi. 

Tarvis vähän työntöapua. Pärjään kyllä ulkomaassa, kun sinne eka pääsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän