Opettajana on niin itkuinen ja ahistava olo kun joudun huomenna töihin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sairaanhoitaja alipalkattu. Just tuli tili joulukuusta ja rahaa tuli vain 7000 verojen jälkeen. Itkettää.
7000 on ihan liikaa. Moni joutuu pärjäämään vuosikausia alle 600€/kuussa. Toivottavasti pääset joskus kokemaan saman niin 7000€ tuntuisi lottovoitolta. Itselle jo 1900€ tuntuisi lottovoitolta.
Aina kun aloituksessa lukee, että joku on itkuinen, tietää, että mies esittää naista.
Vaikka tää on tietenkin provo niin kommentoin silti että ekaa kertaa yli 20 vuoden uralla tänä lukuvuonna mulla on ollut ryhmiä joiden tunnille meneminen on aidosti ahdistanut. En ehkä olisi uskonut että sellaista mulle tulee, olen aina kokenut olevani ns. born teacher. Opettaminen ja nuorten kanssa oleminen on ollut mulle luontevaa ja helppoa. Jokin on muuttunut nuorissa, enkä minä ole muuttunut samaan suuntaan.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa: Missä muussa ammatissa pääsee pitkälti toista vuosikymmentä näkemään mitä se opettajan työ tulee olemaan... silti opiskelit alalle. Ryhdistäydy, ole mies!