Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajana on niin itkuinen ja ahistava olo kun joudun huomenna töihin

Vierailija
06.01.2025 |

Olen niin UUUPUNUT JA ALIPALKATTU😭😩

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin opettajan töissä 4 vuotta ja sitten loppui jaksaminen. En tehnyt enää uusia sopimuksia. Paras päätös koskaan. Nykyään olen rauhallisessa toimisto työssä jota saan lähes aina yksin tehdä eikä ole metelöiviä lapsia mailla eikä missään. Ihana rauhallinen työ ja jaksan taas olla enerkinen myös ja on aikaa harrastaa salilla käyntiä meheni kanssa.

Toimisto työssä enerkinen. Et ole opettanut päivääkään.

Salilla käyntiä "meheni" kanssa...heh heh

22/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sairaanhoitaja alipalkattu. Just tuli tili joulukuusta ja rahaa tuli vain 7000 verojen jälkeen. Itkettää.

7000 on ihan liikaa. Moni joutuu pärjäämään vuosikausia alle 600€/kuussa. Toivottavasti pääset joskus kokemaan saman niin 7000€ tuntuisi lottovoitolta. Itselle jo 1900€ tuntuisi lottovoitolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun aloituksessa lukee, että joku on itkuinen, tietää, että mies esittää naista. 

Vierailija
24/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää on tietenkin provo niin kommentoin silti että ekaa kertaa yli 20 vuoden uralla tänä lukuvuonna mulla on ollut ryhmiä joiden tunnille meneminen on aidosti ahdistanut. En ehkä olisi uskonut että sellaista mulle tulee, olen aina kokenut olevani ns. born teacher. Opettaminen ja nuorten kanssa oleminen on ollut mulle luontevaa ja helppoa. Jokin on muuttunut nuorissa, enkä minä ole muuttunut samaan suuntaan. 

Vierailija
25/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
26/26 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa: Missä muussa ammatissa pääsee pitkälti toista vuosikymmentä näkemään mitä se opettajan työ tulee olemaan... silti opiskelit alalle. Ryhdistäydy, ole mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä