Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jatkaa tutustumista?

Vierailija
06.01.2025 |

Olen kuukauden verran viesteillyt tiiviisti yhden tyypin kansa, joka asuu sen verran kaukana, ettei olla lähiaikoina tapaamassa f2f.

Tässä meni muutama päivä, että en pitänyt yhteyttä, oman "joulu-uupumuksen" takia. Minulle nämä pitkät loma-ajat keskellä talvea tuottavat enemmän kuormitusta kuin iloa. Kerroin tyypille, että olen aika piipussa ja palailen myöhemmin. 

Nyt sitten laitoin hänelle aluksi vain muutamia kuvia, niiden tunnelma oli suht ankea. Kuvien tarkoitus oli kertoa, että tämmöistä täällä nyt on, vain harmaan eri sävyjä. Tyyppi kommentoi niitäi lyhyesti. Sitten ei mitään.

Niin pähkäilen tässä nyt, miten pääsisimme taas siihen kunnon keskusteluun, missä olimme. Olen edelleen melko zombi, ehkä vähän kipeäkin, enkä ole sen tyyppinen ihminen, joka feikkaa.

Odotin, että kuvista tulisi juttua, mutta ei näytä siltä. Ehkä ne tulkittiin 'etäsuhteen' loppupisteeksi. 🤔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on jatkanut jo eteenpäin siinä odotellessaan sinun yhteydenottoasi.

Vierailija
2/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on jatkanut jo eteenpäin siinä odotellessaan sinun yhteydenottoasi.

Silloin voisi kertoa sen. Heti aluksi nimittäin puhuimme ghostauksesta ja totesimme, ette me ei ghostata, vaan kerrotaan reilusti, jos juttu ei jatku.

Minäkin kerroin, etten jaksa hetkeen viesteillä, mutta palaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa jollain tapaa henkisesti epävakaalta persoonalta. Uskon että tämä tuttavuus on haistanut täsmälleen saman ja pakittelee fiksusti pois.

Vierailija
4/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa jollain tapaa henkisesti epävakaalta persoonalta. Uskon että tämä tuttavuus on haistanut täsmälleen saman ja pakittelee fiksusti pois.

Ai olen epävakaa siksi, että kuormitun jouluhässäkästä? No johan nyt. Herkkä olen, olemme molemmat.

Ap

Vierailija
6/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa ankeuttajaa.

Vierailija
7/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokisin sen hämmentävänä, jos saisin käytännössä vieraalta ihmiseltä pelkkiä kuvia ilman mitään saatesanoja. Mitä sellaiseen pitäisi kommentoida? "Oho, onpas ilmoja pidellyt"? Jos olisit sen sijaan laittanut lyhyen viestin malliin "Hei, en ole unohtanut sinua, sopiiko, että laitan pidempää viestiä tässä lähipäivinä", niin siitä tietäisin, että haluat jatkaa tutustumista, vaikka et sillä hetkellä vielä jaksaisikaan viestitellä enempää.