Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tajunnut vihjeen?

Vierailija
09.11.2024 |

Kaveri yritti soittaa minulle eilen päivällä. En ehtinyt vastaamaan koska oli kiirettä. 

Pisti sitten ääniviestin, asiana ja aiheena oli höpistä remonttinsa vaiheista, tapetin irrotus käy kuulemma työstä ja oli löytänyt kivaa uutta tapettia jne.

En ehtinyt siihenkään kummemmin vastailla. 

No sitten kaveri soitti illalla toisen kerran, mutta siinäkin olin kiireinen ja ajoin juuri autoa joten en vastannut.

Myöhemmin laitoin viestiä että "sori ollu kiireinen päivä, ja nyt olen niin uupunut että olen tästä just menossa nukkumaan"

Mitä tekee kaveri? Viestini luettuaan SOITTAA.

?! 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi himpskatti sentään. Ihan on kyllä toruttavaa käytöstä. Varmaan hajoisin ite totaalisesti.

Vierailija
2/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi ainakaan soittanut 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin. Minä minä minä minä ja sinähän nyt kuuntelet mitä minulla on asiaa!

Vierailija
4/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on siis se että tämä kaveri ei tunnu useinkaan ymmärtävän että milloin ei ole soveliasta soittaa, ei siis todellakaan ollut ensimmäinen eikä toinen kerta vastaavaa käytöstä. Mietin jo että olenko tosiaan itse muka niin epäselvä, vai onko kaverin ymmärryksessä vikaa..?

Kerran soitti jopa heti sellaisen viestini jälkeen, jossa sanoin suoraan että "olen niin kuormittunut etten jaksa tänään jutella, soitellaan toiste" :O

Ap

Vierailija
5/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän laittaisin välit poikki. Jos kaveri ei kunnioita minun rajojani niin hittoako olen sellaisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
6/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain puuttuu täysin tilannetaju.

Vierailija
7/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että kärsit peräsuolen laskeumasta niin ei kehtaa enää soitella.

Vierailija
8/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai jätit vastaamatta? Tavallisestihan puhelin laitetaan äänettömälle, kun mennään nukkumaan.

Tai jos haluaa kaverille selkeän viestin, että nyt en ota puheluita vastaan, niin sitten voi painaa punaista luuria.

Olen itsekin asperger, mutta kyllä noista vihjeistä olisin tajunnut. Hienovaraisemmat vihjeet menee itseltä joskus ohi, mutta nuo on niin selkeitä, että ne ymmärtää, jos ei ole syvä autisti.

Vierailija
9/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet ja kuuntelet viestit jos et ole aikeissa vastata? 

Vierailija
10/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että hän luki/kuunteli ne heti?

Vierailija
11/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai jätit vastaamatta? Tavallisestihan puhelin laitetaan äänettömälle, kun mennään nukkumaan.

Tai jos haluaa kaverille selkeän viestin, että nyt en ota puheluita vastaan, niin sitten voi painaa punaista luuria.

Olen itsekin asperger, mutta kyllä noista vihjeistä olisin tajunnut. Hienovaraisemmat vihjeet menee itseltä joskus ohi, mutta nuo on niin selkeitä, että ne ymmärtää, jos ei ole syvä autisti.

Jätin joo vastaamatta. 

Äänettömällä en puhelintani yleensä pidä kuin kokousten aikana tai leffassa. 

Ap

Vierailija
12/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä hän sitten tiesi että ääniviestissä kaveri puhui remontistaan jos ei kuunnellut sitä. 

Vierailija
13/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siis se että tämä kaveri ei tunnu useinkaan ymmärtävän että milloin ei ole soveliasta soittaa, ei siis todellakaan ollut ensimmäinen eikä toinen kerta vastaavaa käytöstä. Mietin jo että olenko tosiaan itse muka niin epäselvä, vai onko kaverin ymmärryksessä vikaa..?

Kerran soitti jopa heti sellaisen viestini jälkeen, jossa sanoin suoraan että "olen niin kuormittunut etten jaksa tänään jutella, soitellaan toiste" :O

Ap

Oliko kaveri olevinaan välittävä ja alkoi kuulustelemaan onko huolia yms.? Itseni tällainen ylivaihteen päälle heittänyt kotipsykologi meinasi ajaa hulluuden partaalle.

Vierailija
14/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle että kärsit peräsuolen laskeumasta niin ei kehtaa enää soitella.

Ööö. Peräsuolta ei tarvita puheluun vastaamiseen, ainakaan minun kokemukseni perusteella. En ole kyllä yrittänytkään.

Vierailija
15/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
16/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä hän sitten tiesi että ääniviestissä kaveri puhui remontistaan jos ei kuunnellut sitä. 

Esimerkiksi seuraavana päivänä...

Vierailija
17/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa vastata niin älä avaa viestejä ennen kuin jaksat. Simppeliä.

Vierailija
18/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oliko kaveri olevinaan välittävä ja alkoi kuulustelemaan onko huolia yms.? Itseni tällainen ylivaihteen päälle heittänyt kotipsykologi meinasi ajaa hulluuden partaalle.

Ei, vaan oli niinkuin ei viestiäni olisi lukenutkaan ja vastattuani alkoi aivan suoraan puhumaan sitä omaa asiaansa...

Ap

Vierailija
19/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tajunnut olla soittamatta 🤣

Vierailija
20/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä sukua niille, jotka soittavat ensin kerran, ja sitten heti perään uudestaan, jos ensimmäiseen puheluun ei vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi