miksi olette tähän aikaan hereillä kun on loppiainen ja kaikki?
Kommentit (36)
Lapseni heräävät aina noin klo 6.
Unirytmi kateissa. Heräsin jo neljältä. Eipä sillä työttömänä väliä ole. Tykkään aamun hämäristä hetkistä ennenkuin mies ja lemmikit herää juomaan kahvia kanssani.
En ole vielä edes mennyt nukkumaan. Kaikki ei nuku klo 22 - 09.
Vierailija kirjoitti:
Jotta huomenna olisi helpompi herätä, kun on ensimmäinen arkiaamu loman jälkeen.
Eikö se olekkaan vain se kellojen siirto joka sekoittaa elämän? Nyt vetoomusta vetämään, että kaikki arkipyhät pitää lopettaa.
Olen kahvilla, töissä oltu 6.30 saakka.
Nukuin ehkä tunnin alkuyöstä ja sitten oon vain valvonut. Ei väsytä vieläkään.
Aamutunnit on parhaita, ei niitä kannata nukkumiseen kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Unirytmi kateissa. Heräsin jo neljältä. Eipä sillä työttömänä väliä ole. Tykkään aamun hämäristä hetkistä ennenkuin mies ja lemmikit herää juomaan kahvia kanssani.
Mulle työajan herätykseksi liian myöhään. Sulla on nyt pää sekaisin, jos kuvittelet että rytmi sekaisin on noin hyvin herääminen.
Miksi pitäisi nukkua pitkään kun on loppiainen ja kaikki? Ihan hukkaan menisi viimeinen vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki ?
Tuota jäin miettimään itsekin, että mitä tarkoittaa "on loppiainen ja kaikki". Mikä kaikki mahtaa olla?
Sain allergisen reaktion ja eilen minut pumpattiin sairaalassa täyteen mm. Kortisonia. Siinä meni unet. Torkahdin kuuden maissa ja heräsin seitsemältä.