Sain lapsenlapseni huoltajuuden, perhekriisi taustalla!!!
Eli sain mieheni ka ssa äsken ensimmäisen lapsenlapsemme huoltajuuden. Pian 3 viikkoisen tytön, joka on nyt meillä kiireellisesti sijoitettuna.
Aion myös hankkia vielä yhden lapsen, voivat kasvaa sisaruksina. Olen iloinen, että tämä meni näin. Vaikkakin poikaan ja miniään emme varmaan saa välejä kovin helposti korjattua.
Saa onnitella.
Kommentit (47)
Jaa, että olet hyvä äiti ja isoäiti vai? Kerrohan ap, että kenen tunteita oikein ajattelit, kun veit pojaltasi tämän lapsen? Et ainakaan poikasi..
Oletko SOTE- alan mummi? Montako lasua olet elämäsi aikana tehnyt mutulla muista perheistä, äläkä yhtään valehtele nyt anonyymisti!
Ap, sinä olet maailman huonoin äiti. Siis koko maailman huonoin. Älä enää hanki yhtäkään lasta.
0/5. Sä oot oikeesti mielisairas. Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko SOTE- alan mummi? Montako lasua olet elämäsi aikana tehnyt mutulla muista perheistä, äläkä yhtään valehtele nyt anonyymisti!
Varmaan on. Ap on täysin sydämetön.
Haista vttu ap! Olet huono äiti ja mummo! Huono!!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että olet hyvä äiti ja isoäiti vai? Kerrohan ap, että kenen tunteita oikein ajattelit, kun veit pojaltasi tämän lapsen? Et ainakaan poikasi..
Tämä! Hyvä äiti ja isoäiti ei tee mitään tuollaista omalle lapselleen. Tuohan on ap:n pojalle ihan järkyttävä trauma, jos tämä todella tapahtui.
Ei kukaan hyvä äiti tee noin. Pilata nyt oman lapsensa elämän ilman mitään järkevää syytä. Tai ainakaan sellaista syytä, jonka me muut pystyisimme käsittämään.
Et varmasti saanut. Olet psykoosissa, hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Hyvä äiti ja isoäiti ei tee mitään tuollaista omalle lapselleen. Tuohan on ap:n pojalle ihan järkyttävä trauma, jos tämä todella tapahtui.
Ei kukaan hyvä äiti tee noin. Pilata nyt oman lapsensa elämän ilman mitään järkevää syytä. Tai ainakaan sellaista syytä, jonka me muut pystyisimme käsittämään.
Porvoon mummo teki aina noin. ; (
Miksi edes haluat ap sen vauvan itsellesi, kun vihaat sitä kuulemma yli kaiken? Sehän oli itse perkele se vauva kuulemma, koska oli tyttö.
Hyvä äiti ap tukisi tässä tilanteessa sitä poikaansa, joka on vaimoineen juuri menettänyt vauvansa. Eikun ainiin, sinähän ap veit heidän lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä äiti ap tukisi tässä tilanteessa sitä poikaansa, joka on vaimoineen juuri menettänyt vauvansa. Eikun ainiin, sinähän ap veit heidän lapsensa.
Ei!!! Vaan minä pelastin sen vauvan!!! Miniä on maailman huonoin äiti, joka pilasi jo poikani elämän!!!! Koko perhekriisimme oli miniän vika, hän on kääntänyt poikani minua vastaan!!!! En anna miniän pilata ainoan lapsenlapseni elämää!!!! Miniä on maailman huonoin äiti, minä olen paljon parempi äiti!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!!! Vaan minä pelastin sen vauvan!!! Miniä on maailman huonoin äiti, joka pilasi jo poikani elämän!!!! Koko perhekriisimme oli miniän vika, hän on kääntänyt poikani minua vastaan!!!! En anna miniän pilata ainoan lapsenlapseni elämää!!!! Miniä on maailman huonoin äiti, minä olen paljon parempi äiti!!!!
Ap
Voi jumavitunlauta nyt oikeesti. Mene hoitoon. Sinähän olet sairaalloisen mustasukkainen miniällesi. Ei ole todellakaan tervettä käytöstä nyt.
Ap on huono äiti ja isoäiti. Huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Just. Sinä voit olla vaikka mitä (Esim päästäsi sekaisin) mutta et ole hyvä äiti. Et todellakaan. Olet itsekkäin "äiti" jonka tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jestas mikä anoppi jollakin on😱
Meille kävi vähän sama juttu. Ongelmana oli vielä tämä toisen osapuolen isovanhemmat, jotka olisiva halunneet myös huoltajuuden. Onneksi diplomi-mieheni huomasi, että asuivat Kontulassa. Me asumme pitsihuvilassa Porvoon liepeillä. Tuomariakin alkoi naurattaa ja ojensi meille silmää iskien huoltajuuspaperit. Nyt olemme pieni ihana perhe. Ihanaa.
Ap kun ottaisi selvää edes asioista, ennen kun alkaa provoilemaan. Tosin tänä sama provo on ollut täällä aikaisemminkin. Nousee aina muutamien vuosien jälkeen uudestaan. Kummallista, että joku jaksaa provota. Tosin, jos ei keksi mitään uutta, niin kai se on vanhaa käytettävä.
Eilen vielä itkettiin miten saada vauva itselleen. Tänään jo saatu huoltajuus. Sinulla on kyllä hyvä asianajaja.
Jännä että kirjoittelet tänne sen sijaan että hoitaisit sitä vauvaa nyt (mielikuvitusvauvaasi siis).
olisi kiva tietää että onko ap nuori provoaja vai onko hän mielenterveyspotilas? Normaali aikuinen hän ei ainakaan ole.