Mikä on teille arkipäivän luksusta?
Kommentit (23)
Oma auto. Auto ei ole todellakaan mikään luksus vaan ihan tylsä perheversio, mutta sillä pääsee paikasta toiseen silloin kun haluaa.
Hyvä kahvi. En katso hintaa kahvihyllyllä.
Jos pääsen joskus autolla jonkun kyydillä. (Harvoin tapahtuu)
Punalappuinen valmisruoka sen sijaan, että tekisin sen kiireessä itse.
T. Melkein miljonääri
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi,sillä pavuissa ei ainakaan maku ole hinnan mukaan.
Lasi viiniä ystävän kanssa. Tiistaina menen.
Hedelmät (liian harvoin tulee ostettua, en tiedä miksi), hyvä kahvi, tumma suklaa, puhtaat lakanat, pitkään nukkuminen, muu kuin oma seura jos työporukkaa ei lasketa, autokyyti kaupoille jne (en omista autoa)
Uunituore, mehevä, lämmin leipä ja joku hyvä tuorejuusto siihen niii jo
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen joskus autolla jonkun kyydillä. (Harvoin tapahtuu)
Mä lainaan autoani yhdelle persaukiselle. Sekä hänelle että mulle tulee siitä hyvä mieli. Mitä se peltituokkonen tuossa turhanpäiten seisoo kun arvo alenee ja kulut juoksee.
Vastineeksi hän leikkaa mun hiukset välillä. On koulutettu myös siihen. Kohta työllistyy hoitoalalle, valmistui joulun alla. Tsemppaan häntä että pääsee köyhyydestä ja työttömyydestä irti.
Viinan juonti vapailla arkena.
- kolmivuorotyöläinen
Herään aamulla sitten kun unet loppuu. Autuas eläkkeellä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi,sillä pavuissa ei ainakaan maku ole hinnan mukaan.
Ei mitään logiikkaa sun kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Lasi viiniä ystävän kanssa. Tiistaina menen.
Ja sekin, että on ystävä. Monta ystävää.
Aika, se ettei tarvitse katsoa kelloa. Oma aika: Ei töitä, ei lastenlasten hoitoa, ei kenenkään muun kuin itsen ja (tosi helpon) puolison huomiota. Kiireetön aamiainen, hyvä kahvi, hyvä leipä, hyvä tuoremehu (tämä vika vain harvoin lomilla). Sauna ja avanto. Hyvä kirja, leffa tai sarja. Nämä talvella, keväästä syksyyn muut luksukset.
Jäätelö.