Moneenko näistä olet addiktoitunut
Kerro myös, jos sinulla on muita addiktioita. Muuten tarkenna halutessasi.
Itse havahduin tänään siihen, että some ja napostelu on mulla nyt oikeasti addiktion tasolla. (Saa antaa siihen vinkkejä).
Kommentit (20)
Nolla osumaa. En ole addiktoituvaa tyyppiä.
Kahteen asiaan. Työskentelen päästäkseni eroon.
Olisin valinnut vielä kahvin lisäksi tupakan ja somen.
Mulla auttoi somesta eroon pääsyyn sometilien poistaminen. Napostelusta pääsin eroon lopettamalla naposteltavan ostamisen.
Ei oikeastaan yksikään noista. Internet ja samalla älypuhelin lienee lähempänä kuin nuo kaikki muut.
Alkoholi ja nikotiini. Olen juuri markalla töihin ja olen juonut vähän yli pullon viiniä. Ja käytän siis julkista liikennettä.
Olen ollut addiktoitunut nikotiiniin, kofeiiniin, liikuntaan, laihtumiseen, pelaamiseen (en uhkapeleihin), tiettyihin ruoka-aineisiin yms.
Nykyään olen addiktoitunut pelkästään kofeiiniin ja makeutusaineisiin.
Nikotiini, kannabis, kratom, suklaa. En yritä eroon muista kuin nikotiinista, lista oli aiemmin todella paljon pidempi.
Kofeiini (migreeni/päänsärky ja känkkäränkkä tulee ilman kolmea kupillista päivässä) Urheilu , psyyke ei kestä ilman salitreeniä 3-4 kertaa viikossa + 2-3 aerobista päälle. Muita ilman olen/voin olla vaikka viikkoja, kuukausia, vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiini (migreeni/päänsärky ja känkkäränkkä tulee ilman kolmea kupillista päivässä) Urheilu , psyyke ei kestä ilman salitreeniä 3-4 kertaa viikossa + 2-3 aerobista päälle. Muita ilman olen/voin olla vaikka viikkoja, kuukausia, vuosia.
Seksi unohtui. 2-3 viikossa. Tavalla tai toisella.
Kännykkä pitäs olla vielä omana. Eli känny ja kofeiino
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja nikotiini. Olen juuri markalla töihin ja olen juonut vähän yli pullon viiniä. Ja käytän siis julkista liikennettä.
Missä töissä voi olla humalassa?
nikotiini, some, sokeri sun muut, seksi, huumeet etenkin kannabis
Kahvi, tupakka, alkoholi, some ja sokeri
Alkoholin pyrin vähentämään nyt tänä vuonna. Kahvista en luovu, ikinä. Pakko saada aamu- ja iltapäiväkahvi. Tupakkakin pitäisi lopettaa, mutta ei oo helppoo.
Kofeiiniin. Kahvia jne juttuja joista sitä saa menee päivässä paljon.