Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Haapasalo! Järkytys, telkkarissa nyt Nelosella

Vierailija
05.01.2025 |

leffassa vuodelta 2003. Nuori siloposki verrattuna nykyiseen olemukseen. Järkytyin, sillä olen Villen ikäinen ja vanhentunut ulkoisesti minäkin. Tuntuu kuin tuo vuosi 2003 oli  eilen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on sekopää. Itsekkin olin vuonna 2003 nuori. 33 vuotias. Luuletko, että olen 22 vuotta myöhemmin yhtä nuori? 

En ole ap enkä sekopää enkä usko ap:nkaan olevan mutta olen samaa mieltä että aika on kulunut järkyttävän nopeasti. Ihan kuin olisi ollut tosiaan eilen se 2003.

No ei ehkä eilen mutta max kymmenen vuotta sitten. Eilen sanoivat radiossa, että koronapandemian alusta tuli/tulee nyt 5 vuotta. Viisi!? Sehän on puoli vuosikymmentä..

Tuntuu, että siitä on korkeintaan kolme vuotta ja sekin on tosi pitkä aika vaikka hetkessä meneekin.

Vierailija
22/23 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ajantaju olla aloittajalla hiukan hukassa. Itse olin vuonna 2003 vielä pikkulapsien äiti ja nyt olen isoäiti. Vuosi 2003 ei todellakaan ollut eilen.

Et taida olla fiksuimmasta päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyin vähän (okei paljon) kun tajusin viime viikolla, että millenniumista on jo 25 vuotta ja kuinka ne millennium-vauvat on jo itse lapsentekoiässä..

Miten voi mennä neljännesvuosisata ihan humps vaan? Ei todellakaan voi käsittää, että sitä on ollut pidempään elossa 2000-luvulla kuin 1900-luvulla. Ihan jo pelkkä 90-lukukin kesti pidempään mitä nämä vuodet millenniumista tähän hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme