Onko teidän mielestä Mirella hyvä artisti? :D
Ihania biisejä sillä. Taitaa olla Suomen seuraava superstara hän. Tunnettu ollut ehkä vuoden ajan jo tosin.
Kommentit (68)
Onko tämä aina sama tyyppi, joka tuntuu ihastuneen kovasti kyseiseen artistiin ja laittelee näitä kehuvia aloituksia? Onko pakko jankata palstalla? Jos tykkää, niin tykkää, ei se muita kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
on hyvä, koska on aito
Julkkis, koska hänen isä.
Kirkalla oli Mirella niminen kappale 70-luvun puolivälissä. Muuten ei nimi Mirella sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä.
On muuten, mutta ei osaa laulaa. Mutta varmasti menee parempaan suuntaan.
Yhteisbiisi jonkun räppärin kanssa kuulosti aikuisen miehen ja 11-vuotiaan tytön rakkaustarinalta. Laulusoundi on 11-vuotiaan tytön.
Vain kaksi kysymystä.
1) tekeekö itse biisinsä, siis säveltämisestä lähtien?
2) osaako soittaa mitään soitinta, onko musiikin teoria hallussa ja sitä kautta onko ymmärrystä siitä, että mitä musiikki on?
No asiat ovat suhteellisia, jos kaikki muu on paskaa, niin silloinhan kehnokin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on hyvä, koska on aito
Julkkis, koska hänen isä.
Isä? Ei mitään tietoa jostain isästä.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kysymystä.
2) osaako soittaa mitään soitinta, onko musiikin teoria hallussa ja sitä kautta onko ymmärrystä siitä, että mitä musiikki on?
Minulle riittäisi, että oppisi laulamaan. No levyllä kuulostaa ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kysymystä.
Nämä. M50
Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi kysymystä.
Tuskin, hän on enemmän tanssija. Aloitti siis tanssijana ja hurahti myös laulamiseen. Tuskin osaa soittaa mitään.
on hyvä, koska on aito