Nainen. Onko elämäsi mennyt pilalle, kun olet mennyt naimisiin liikaa alkoholia käyttävän miehen kanssa.
Mies on arkipäivät työssä, illat väsyksissä ja viikonloput kännissä. Meillä ei ole juurikaan yhteistä aikaa.
Kommentit (15)
Ei vaan elämäni on saanut sisältöä. Saan yrittää muutta miestä ja toteuttaa hoivaviettiäni. Raitis mies olisi todella tylsä. En voisi olla sellaisen kanssa.
Elämäni meni hetkeksi aikaa pilalle mentyäni naimisiin juopon naisen kanssa, ja elämä helpottui kun erosin. Miksi taas tällainen miesvihaketju, kyllä näitä tapahtuu toisinkin päin.
Ei. Ennemminkin ärsyttää, kun mies on raitis.
Kyllä, seurustelussa takavuosiana. Ei nuorena tiennyt että kaikki juovat kuin sienet tai käyttävät jotain muuta.
Ei. En ole koskaan edes ollut naimisissa 😂.
Munistakin tuli juoppo, kun aloin juoda mieheni kanssa.
Ei. Juopottelemme yhdessä ja mukavaa on ollut jo 25 vuotta.
Menin liian nuorena naimisiin miehen kanssa, joka käytti liikaa alkoholia. Saimme kaksi lasta, eikä isyys vähentänyt miehen juomista, päinvastoin. Olin nuori ja tyhmä, katsoin sitä touhua liian pitkään.
Eron tullessa mies sanoi ettei välttämättä pysty pitämään lapsia joka toista viikonloppua, kun ei pysty olemaan selvinpäin.
Tykkään kun mies on vähän huonompi ihminen kuin minä, on parempi että miehessä on jotain mistä kuittailla että pysyn hänen yläpuolellaan. Näin saan hänet paremmin tottelemaan. Ällöttäähän se väsynyt nahjus ja asunnossa leijuva vanhan viinan haju joka viikonloppu, lapsetkin ovat siitä huomauttaneet. Ehdotinkin miehelle, että voisi rempata itselleen pihavajaan mancaven jossa ördätä, palkinnoksi siitä että remppaa minulle kodinhoitohuoneen.
Elämäni meni pilalle kun olen väkisin ihmisen kanssa jota halveksun. Kamalaa kun joutuu katselemaan juopottelevaa ihmistä, mutta pakko se vaan on. Voivoi, tämä on kohtaloni.
Lapsuudenperheeni oli viinan takia pilalla. Isä joi.
Olisi mennyt, mutta en onneksi nuorenakaan ollut niin höhlä, että olisin alkikseen haksahtanut.
Siedän miestäni, vaikka hän on usein kännissä. Tuntuu kyllä pahalta, että lapset joutuvat näkemään isäänsä juovuksissa,
Jos ei ole naista mies juo ja jos on nainen mies juo, naiset ajaa miehen juomaan.
Ei.
Elämäsi on pilalla vain, jos pysyt tämän miehen kanssa...
Elämäsi on sinun käsissäsi.