Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävälle on todella vaikeaa esitellä lastaan mulle tai tavata omaa lastani

Vierailija
05.01.2025 |

Mies on muuten todella ihana, mutta menee aivan vaikeaksi, kun pyydän, että saisin lyhyesti tavata hänen lastaan. Ollaan tunnettu nyt kohta vuoden. Mies perustelee asiaa sillä, että lapsella on lieviä autismin kirjon piirteitä ja kuinka hän itse koki hylätyksi tulemisen tunnetta lapsena vanhempiensa eron jälkeen. Että hänen täytyy olla todella varovainen, lapsensa kanssa.

Omaa lastani hän on nähnyt lyhyesti pari kertaa ja on ollut ihan OK, mutta todella pidättyväinen ja varovainen. Sanoo, että lapset ovat tärkeämpiä kuin aikuiset ja lapsia täytyy huomioiden tarkoin.

Mulla alkaa mennä välillä hermot miehen jahkailuun, milloinkahan jotain tapahtuu. Enkä oikesti haavaile mistään yhteenmuutosta, mutta haluaisin edes sanoa moi miehen lapselle. Yläkouluikäinen lapsi kuitenkin jo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että on eronnut?

Vierailija
2/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleetteko, onko tunteita? Miksi sinun pitäisi tavata lapsi, jos ette yhteen edes aio muuttaa?! Halusi on itsekäs. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että on eronnut?

Olen. Käyn säännöllisesti miehen luona ja välillä olen siellä useita päiviä peräkkäin. ap

Vierailija
4/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi vaikuttaa todella paljon lapsen elämään, lapsi oikeasti saattaa pelätä tutustua uusiin ihmisiin, tutustuminen voi viedä vuosia, eikä välttämättä lapsi ikinä hyväksy kaikkea ihmisiä elämäänsä esim. suostu puhumaan heille, mun lapsi ei oo edes omalle opettajalle puhunut, vaikka 4 vuotta jo ollut sama... Mä sanoisin miehelle että on hyvä jos hän voi yksin tavata lastaan,  niin että lapsella on hyvä ja turvallinen olo isänsä seurassa, koska ne tapaamiset ovat lapsenoikeus, ei sinun tai isän.

Vierailija
5/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että mies haluaa pitää teidän suhteen täysin erillään eikä halua sinun tapaavan lastaan. Ei selvästikään olisi halunnut tavata sinun lastasi. Miksi ette ole keskustelleet siitä mitä toivotte tulevaisuudelta? Olette kuitenkin tapailleet jo vuoden eli eikö tuo keskustelu olisi pitänyt käydä jo viimeistään 9kk sitten? Lukijalle vaikuttaa, että mies etsii kevyttä suhdetta jossa kumpikin elää oman lapsensa kanssa omaa elämäänsä ja lasten elämään ei tuoda uusia puolisoita. Suhteelle on tilaa vain silloin kun lapsi on toisella vanhemmallaan. Jos sinä etsit perinteisempää parisuhdetta niin tuskin tulet sitä tuon miehen kanssa saamaan. 

Vierailija
6/6 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa vaikka sattumalta jossain ostoskeskuksessa?