Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniit ihmiset saavat mukavampaa kohtelua

Vierailija
05.01.2025 |

Tämän huomaa selvästi kun liikun erään kauniin ystäväni seurassa. Hän saa paljon enemmän hymyjä ja ihmiset ovat  avuliaampia kuin silloin kun liikun jonkun "taviksen" kanssa. 

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös hoikkiin. Minua on kohdeltu paljon ystävällisemmin pudotettuani 20 kiloa.

Vierailija
2/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan totta. Samoin jos on kokemusta siitä miten eri kohtelua saa lihavana ja normaalipainoisena niin siinä sen huomaa hyvin, että kyse oikeasti on vaan siitä ulkonäöstä, ei käytöksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näin.

Vierailija
4/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pyrin tasa-arvoon (:

Vierailija
5/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on tyrkysti kaunis, eli liian laittautunut, saattaa tulla negatiivista niskaan. 

Vierailija
6/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ok nätti, saa varmaan positiivisinta, mutta jos on huomattavan kaunis (että miehet tykkää) niin saa kyllä myös huonoa käytöstä naisilta.myös miehiltä joskus

Vierailija
7/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Ja kehutaan jatkuvasti. Eikä pelkästään ulkonäköä.

Vierailija
8/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja hyvännäköisyys on aina ollut valtaa, ja moni haluaa mielistellä niitä joilla valtaa on. Miellyttäminen voi kummuta myös alemmuudentunteesta.

Vierailija
9/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset hymyilee mulle ulkona :D T. Nätti mies

Vierailija
10/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon merkitystä on olemuksella? Joskus kaunis muuttuu rumaksi ja ruma kauniiksi olemuksen perusteella.

Vierailija
11/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon merkitystä on olemuksella? Joskus kaunis muuttuu rumaksi ja ruma kauniiksi olemuksen perusteella.

Itsevarmuus ainakin vaikuttaa. Toisaalta on helpompi olla itsevarma, jos suurin osa suhtautuu sinuun positiivisesti.

Vierailija
12/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myös vauvat hymyilee ja tuijottaa kauniita ihmisiä. Meihin on koodattu syntymästä asti, että kauneus kiinnostaa.

Vierailija
13/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ainakin vaikuttaa. Toisaalta on helpompi olla itsevarma, jos suurin osa suhtautuu sinuun positiivisesti.

Olen nätti nainen mutta mulle sosiaalisten tilanteiden pelko syntyi siitä kun tuntui että ihmiset odottaa että olen sosiaalinen ja puhelias. Vaikka oikeasti olen estynyt ja huono sosiaalisesti ja mumisen vain. Mutta koska olen nätti, luullaan että olen varmaan ihmisten kanssa hyvä ja sitten paineet vain kasvaa ja en saa sanottua mitään. Nykyisin olla vaan mökkihöperö.

Vierailija
14/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Myös vauvat hymyilee ja tuijottaa kauniita ihmisiä. Meihin on koodattu syntymästä asti, että kauneus kiinnostaa.

Kauneus tai karisma. Ei aina sama, mutta sama periaate. Myös persoonallinen ihminen on usein omalla tavallaan viehättävä.

Vierailija
15/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ostava saa parempaa kohtelua? Jos ostaa pienen, myyjä kysyy haluaisitko näitä enemmän. Huokaus.

Vierailija
16/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen mutta mulle sosiaalisten tilanteiden pelko syntyi siitä kun tuntui että ihmiset odottaa että olen sosiaalinen ja puhelias. Vaikka oikeasti olen estynyt ja huono sosiaalisesti ja mumisen vain. Mutta koska olen nätti, luullaan että olen varmaan ihmisten kanssa hyvä ja sitten paineet vain kasvaa ja en saa sanottua mitään. Nykyisin olla vaan mökkihöperö.

Tuo on sitä, että kauniin oletetaan olevan muutenkin "hyvä": mukava, hauska, mielenkiintoinen, älykäs, pätevä jne. (paitsi, jos on "tyrkky" tyyli, se luo päinvastaisen vaikutelman). Sinulta ei luultavasti oikeasti vaadita niin paljon kuin vähemmän viehättävältä. Monelle riittäisi, jos hymyilet, kuuntelet aktiivisesti ja jotain kommentoit välillä. Kokeile vaikka.

Vierailija
17/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihan mukiinmenevän näköinen autistinainen. Ihmiset tuppautuvat pöytään istumaan yms, koska olettavat että olen mukava. No en ole, haluaisin olla yksin. Kotona on minullakin turvallista! 

Vierailija
18/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sitä, että kauniin oletetaan olevan muutenkin "hyvä": mukava, hauska, mielenkiintoinen, älykäs, pätevä jne. (paitsi, j

Kyllä olen ihan huomannut että ihmiset olettaa olen tosi puhelias ja mulla on isot sosiaaliset piirit. Mutta oikeasti olen tylsä erakko ja en osaa jutella mistään. Usein ihmiset sitten ovatkin jättäytyneet pois seurastani kun tajunneet, etten osaakaan viihdyttää tai ole sosiaalinen vaan estynyt.

Vierailija
19/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus tai karisma. Ei aina sama, mutta sama periaate. Myös persoonallinen ihminen on usein omalla tavallaan viehättävä.

Omasta puolestani voin sanoa, minua ovat aina viehättäneet persoonallisen tai mielenkiintoisen näköiset ihmiset. Ei tusinakauniit.

Vierailija
20/103 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu lapsesta lähtien hyvännäköiseksi ja myöhemmin komeaksi, ja kymmenet naiset on olleet ihastuneita muhun.  En ole huomannut mitään erityisen hyvää kohtelua, vaan usein tuntuu, että osa naisasiakaspalvelijoista pelkää mua. Itse en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen ulkonäkööni. M