Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako yhden illan suhde aina se*siä vai vaan juttelua tms?

Vierailija
05.01.2025 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta yhden illan/yön juttu tarkoittaa nimenomaan sellaista, että ensin siinä jonkin verran jutellaan ja tutustutaan muuten ja sitten päädytään harrastamaan seksiä, jossa osapuolilla on alapään paikat käytössä ja ollaan yleensä jonkun osapuolen kotona tai kaverilla, ja tämä ei välttämättä johda seurusteluun. Baarinvessapano on ehkä sitten oma terminsä :D

Vierailija
22/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko se on yleensä vähän jutella ensin, että saa sitä seksiä. Aamuyöstä ei enää tarvita puhua, voi vaan lähteä kotiin. Jos jää aamuun asti saatika harrastaa aamulla toisen kerran seksiä, toinen voi pian luulla, että kiinnostaa oikeasti.

Kyllä se aamupano ja aamukahvikin kuuluu siihen yhden illan juttuun, ei tarvi olla epäkohtelias jos on ollut kivaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa aina seksiä. Jos oli juttelua vain niin ei ollut yhden illan suhde kyseessä.

Hyvä. Uusi mies kysyi onko mulla ollut yhden yön suhteita. Eli siis vaan pano lasketaan, ei suutelua ja hiplailua?

Sormetusta tai suuseksiä ei tuossa lasketa seksiksi mun mielestä.

ainakin suuseksi lasketaan kyllä.

No ei kyllä minusta lasketa suuseksiä seksiksi.

Provolle olisi ok että tyttöystävänsä tai poikaystävänsä sellaista toisen kanssa harrastaa?

Jos siitä voi sukupuolitauti ilman kondomin käyttöä tarttua niin se on seksiä. Jos toisen läsnäollessa kosketellaan omia tai toisen sukuelimiä niin se on seksiä.

Vierailija
24/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa aina seksiä. Jos oli juttelua vain niin ei ollut yhden illan suhde kyseessä.

Hyvä. Uusi mies kysyi onko mulla ollut yhden yön suhteita. Eli siis vaan pano lasketaan, ei suutelua ja hiplailua?

Sormetusta tai suuseksiä ei tuossa lasketa seksiksi mun mielestä.

ainakin suuseksi lasketaan kyllä.

Suurseksi on pelkkä proteiinipirtelö ravintolan vessassa. Ei lasketa seksiksi.

Vierailija
25/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ikää?

on on, mutta pitää tehdä rajanvetoa mikä on yhdeillansuhde ja mikä ei.

Rajanveto on hyvin helppo tehdä.

Jos uuden kumppanisi mielestä joku mitä teit oli yhden illan suhde tai seksin harrastamista niin sitten se oli yhden illan suhde tai seksiä. Tässä uuden kumppanin mielipide ratkaisee.

Vierailija
26/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle tuli tosi pas*a olo kun ehdin sanoa miehelle ettei ole ollut yhden illan suhteita. Käsitin sen tosiaan vaan yhdynnäksi. Alapäihin ei koskettu edes käsin, mutta jos rintojen koskettulukin lasketaan, niin voi ei. Mies kertoi että hänellä yhden illan suhteita on ollut. Ap

Vierailija
27/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää sanoja "yhden illan suhde" ja miksi? Olen aina puhunut vain yhden illan jutusta.

Vierailija
28/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös dryhumpkin lasketa seksiksi?

Vierailija
29/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille uudelle mihelle, ettei kuulu sille pätkääkään.

Vierailija
30/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja istuttu jutellen, ilman seksiä. Eivät ole suhteita        (yhden yön)

Vierailija
31/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksikään suhdetta vielä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan