Levoton olo, kun haluaisin olla yhteyksissä deittiin, mutta en kehtaa pommittaa
Miten rauhoitan itseni ja hillitsen etten ottaisi yhteyttä? Deittini vastaa joskus nopeaa ja joskus yli 24h voi mennä, vaikka olisi paikalla, niin veikkaan ettei sitä kiinnosta. Miten saisin hillittyä ja odotettua että hän laittaa sen ekan viestin?
Kommentit (45)
Ihan sama, koska deitti ei ole susta niin kiinnostunut.
Jaahas, haiskahtaa klassiselta tapaukselta. Ulkoisesti ysin pelimies käy panemassa seiskan naista ja nainen sitten luulee, että hänen tasonsa on ysin miehet myös vakavilla parisuhdemarkkinoilla.
Eikö sulla ole muuta elämää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ihan sama, koska mulla on levoton olo tämän tilanteen takia! Haluaisin laittaa deitille viestiä, mutta en voi tyrkyttää koko ajan itseäni! En voi tehdä mitään nyt
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin jos joku pommittais maltillisesti. Tulis tunne, että myös toinen on kiinnostunut ja jos jos itseä ei kiinnostaisi, niin kertoisin kyllä.
Miten kertoisit? Sanallisesti vai jättämällä vastaamatta nopeasti?
Kyllä ihan sanallisesti kertoisin, en tykkää jättää toista roikkumaan enkä haluis, että mullekaan tehdään niin. M34
Onko sinulle määrätty edunvalvoja?
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ihan sama, koska mulla on levoton olo tämän tilanteen takia! Haluaisin laittaa deitille viestiä, mutta en voi tyrkyttää koko ajan itseäni! En voi tehdä mitään nyt
Deittisi väistää luodin pidättäytymällä, jos kerran olet noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisi väistää luodin pidättäytymällä, jos kerran olet noin sekaisin.
En ole sekaisin! Haluan vaan yhteyden deittiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa semmoisen kohtelun mitä ansaitsee käytöksellään ja sillä miten kohtelee miestä. Jos naisena saat huonoa kohtelua mieheltä niin kannattaa katsoa miten itse kohtelee miestä.
Jos heti ensimmäisen yön jälkeen nainen kuvittelee omistavansa miehen ja alkaa tekemään miehen puolesta suunnitelmia ja ei mitään muuta tee kun vaatii mieheltä antamatta mitään takaisin ja pommittaa miestä sadoilla viesteillä päivässä tarkoittaa sitä että nainen tilaa itselleen huonon kohtelun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vai niin. Minkä ikäinen siis olet?
Jos sulla ei olis tätä säätö, niin mitä tekisit? Tee sitä!
Tylsäähän se on jos vaan lahoo kotona ja odottaa, että toinen vastaa.
Mene lenkille, siivoa, lue, neulo, soita kaverille, opettele uusi taito, käy museossa... Maailma on täynnä tekemistä.
Laita ihmeessä viestiä aina kun siltä tuntuu. Ainostaan reilua vastapuolta kohtaan, että tietää minkälaisen kahelin kanssa on tekemisissä.
Silloin kun oikea yhteys syntyy, "deitti" vastaa heti eikä hetken päästä. Molemmat odottavat että pääsevät keskustelemaan, ja kyllä, molemmat oikein pommittivat viesteillä jopa yötä myöten. Se on kuin paistinpannulla otsaan, ei voi olla huomaamatta. Mikäli tätä ei synny, älä jää ruikuttamaan vaan eteenpäin. Et ole hänelle ensimmäinen valinta vaan parhaimmillaankin varasuunnitelma jos muuta ei ole käytettävissä.
Joka tapauksessa saat siipeesi tämän kanssa, mitä aikaisemmin tajuat, parempi itsellesi
Unohda koko deitti. Suhteen alkuvaiheen(kaan) ei oikeasti kuulu olla tuollaista löysässä hirressä roikkumista ja tulisilla hiilillä hyppelyä vaan sen pitää olla alusta asti helppoa, rentoa ja sellaista mutkatonta että kumpikin voi olla just vaikka pöhkönkin ihastunut oma itsensä.
Ja ei, en tarkoita sitä että toiselle pitäisi voida soittaa/viestitellä maanisesti minsan välein vaan sitä että yhteydenpito on tasaisen molemminpuolista ja aktiivista eikä siinä tarvitse miettiä koko aikaa että voinko mä nyt tehdä näin tai sanoa noin ettei toinen vaan menetä kiinnostustaan tai katoa.
Oikeastiko haluat sellaiseen suhteeseen jossa joudut jatkuvasti "pienentämään" itseäsi ja olemaan joku muu kuin mitä oikeasti olet?
Oikea ihminen kestää vaikka pommittaisit 100 viestiä per päivä. Pitää saada olla oma itsensä.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että tuosta omasta seinille kimpoilusta ja levottomuudesta tietää sen ettei jutusta tule ikinä yhtään mitään.
Sitä toista ei kiinnosta. Tai siis ei ainakaan siinä mielessä ja sillä tavalla kuin itseä.
Kuulostaa kakaroiden touhulta. Ikää kummallakin 12-15 v.