Jos treffikumppanin kanssa pääsee sänkyyn, tarkoittaako se seksiä?
Olen ehkä vähän hienotunteinen mies, mutta en saa ainakaan itse aloitettua seksipuuhia vielä kolmannellakaan yhteisellä nukkumakerralla. Halaillaan, hellitään toisiamme, mutta sitä vaan miettii, pitäisikö tässä joskus jotain seksiäkin ehdottaa. Vai pitäisikö se vaan luonnollisesti tapahtua, kun kerran samaan sänkyyn päädyttiin jo monennen kerran. Olen hämmentynyt.
Kommentit (12)
Eikö sua ala kiihottaa siinä haliessa ja helliessä? Eikö toinen osapuoli näytä merkkejä kiihottumisesta?
Kiihotti, alettiin pussailla siinä vähän tehokkaammin. Mutta ei se siitä edennyt pidemmälle kuitenkaan. Siis vastaus nrolle 2.
Siinä vaiheessa kun nainen ottaa straponin esiin, tiedät että on seksin aika.
Jos haluat itse ja kumppanikin vaikuttaa halukkaalta, voithan tunnustella tilannetta ihan viemällä kättä vähitellen lähemmäs esim. rintoja ensin ja sitten alapäähän. Tuossa ylempänä se jo lukikin, "sormi toosaan vaan".
Englanniksi to sleep with somebody tarkoittaa seksiä, mutta Suomessa nukkuminen on nukkumista. Tosin, jos pyytäisin yöksi nukkumaan samaan sänEyyn niin tarkoittaisin myös, että olen avoinna ajatukselle seksistä. On henkilökohtaista mitä kukakin hakee yöpymisehdotuksella, mutta jos edetään suutelemisen ja hyväilyn asteelle niin melko luontevasti edetään myös seksiin. ei tietenkään silloin, jos ei haluta, eikä väkisin.
Ei tarkoita. Molempien pitää haluta sitä. Jos vain toinen haluaa ja toteuttaa halunsa se on raiskaus.