mistähän johtuu, että noin kolmen viikon välein
olen todella halukas, ihan kuumaa laavaa miehen sylissä, sitten ei taas huvita yhtään kunnes on riittävästi aikaa kulunut.....harmittaa eilenkin tuntui tosi ihanalta, ja taas saa odottaa monta viikkoa että toi tapahtuu seuraavan kerran. kyllä mies on pari kertaa vaan alkanut hyväillä ja alkuun ei oo tuntunut miltään, mutta kun hän on vakuuttanut että jaksaa hyväillä, niin oon sitten saanutkin, mutta ei sitä voi verrata tuohon " leimahdukseen" , mitä on tietyin väliajoin.
miten se voi olla tolleen...onko muilla?
vähän mä oon kade niille, joita haluttaa usein ja aina tuntuu hyvälle.
Kommentit (5)
Ja kierto lasketaan ekasta kuukautispäivästä, kuten varmaan tiedätkin. Ainakin mulla alkaa tehdä mieli seksiä aina pari päivää kuukautisten loppumisen jälkeen ja halu lisääntyy ovikseen asti - eli menkkojen loppumisesta noin viikko eteenpäin.
Sitten taas seuraava huippu osuu juuri ennen menkkojen alkamista.
Just niin, oviksen ajankohta vaihtelee ja niitä voi tulla parikin kappaletta kierron aikana.
Himon kasvaminen ovulaation aikaan johtuu ihan siitä, että se sisäinen elukka vaatii seksiä tietysti silloin, kun aika on otollisin lapsen alkuun panolle.
typy
Se on siis yksilöllistä ja johtuu hormoneista.
mutta oviksen aikaan olen kyllä erityisen himokas, halukas, märkä ja suorastaan hurja panokone... :)