Oon ollut viikon Nutrilett-kuurilla
Ja hyvin on mennyt, kolmannen päivän aamulla ja illalla särki pää, mutta muuten on ollut helppoa, ei ole nälkä ja pitää kellosta katsoa, että muistan syödä kaikki 5 "ateriaa".
Viiden pussipirtelön lisäksi oon juonut 1-2 kuppia kahvia tilkalla maitoa. Jatkan varmaan ensi viikon vielä ja sitten osanutrausta, että lisään vähitellen yhden ruuan pirtelön tilalle ja kun kaikki pirtelöt ovat vaihtuneet ruuaksi, jatkan kevyellä kasvispainoisella ruualla.
En ole käynyt vaa'alla kertaakaan, mutta haluan mahtua vanhoihin 38 koon vaatteisiin (nyt vaatekoko ~40) eli paljon ei ole pudotettavaa, mutta tarvitsin tällaisen tiukan aloituksen. Ei tee mieli laittaa roskaruokaa "puhdistettuun" kroppaan.
Olen kävellyt melkein joka päivä ja tehnyt kotijumppaa. Jumppa on kyllä raskasta ilman energiaa. Menen ryhmäliikuntaan kun alan taas syömään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä sulle mahtuu jo koko 44.
38 on tavoite. Kuurin jälkeen jatkan terveellisesti syömistä. Miten siitä voi lihota?
Nutrilettit poistaa sulta pääsääntöisesti vain nestettä kehosta. Ainoa hyvä puoli noissa on että sisältävät tarvittavat kivennäis- ja ravintoaineet. En tiedä, mikä sinun kevyt ja terveellinen syöminen mahtaa pitää sisällään mutta unohda kitukuurit, ja ylipäänsä kuurit. Ei se ruoka, vaan annoskoot ja kulutus.
Tää nutrilett onkin eka vaihe, ja sen jälkeen jatkan kevyellä ja kasvispainotteisella ruualla.
Niin vissiin. Ja kuinka moni siinä on muka onnistunut? Mikset vaan ala samantien syö
En tiedä muiden onnistumisprosenttia, mutta itse aion onnistua. En ole mikään 600lbs koko ikänsä roskaruokaa syönyt, vaan olen lihonnut yhden vaatekoon.
Kuulostaa hyvältä, kerro sitte miten menee. Semppiä muutokseen.
"En tiedä muiden onnistumisprosenttia, mutta itse aion onnistua. En ole mikään 600lbs koko ikänsä roskaruokaa syönyt, vaan olen lihonnut yhden vaatekoon. "
Tuota samaa itsepetosta kuulee ihan kaikilta nutraajilta. Ihan kaikilta.
Lähetä rahaa minullekin, vaja akki!
Vierailija kirjoitti:
"En tiedä muiden onnistumisprosenttia, mutta itse aion onnistua. En ole mikään 600lbs koko ikänsä roskaruokaa syönyt, vaan olen lihonnut yhden vaatekoon. "
Tuota samaa itsepetosta kuulee ihan kaikilta nutraajilta. Ihan kaikilta.
Taidat olla ite läski ja toivot ettei kukaan onnistu laihtumaan.
Ite oon ollut kans viikon Nutella-kuurilla ja hyvin painoa tullut 👍😋
Usko kokemusta: Nutrilett on täyttä itsepetosta ja keholle vaarallista.
Olen ollut ene-dieetillä useita kertoja. Paino tippuu, totta kai, kun et syö juuri mitään. Samalla lähtee paitsi hiukset, myös lihakset. Lopputuloksena on, että ene-dieetin jälkeen lepokulutuksesi on merkittävästi pienempi kuin ennen aloitusta. Aineenvaihduntasi menee niin sekaisin, ettet saa sitä välttämättä enää toimimaan oikein.
Olen joutunut nutrien takia myös päivystykseen, sillä ne laukaisivat järkyttävän sappikohtauksen. Ene-dieetit aiheuttavat sappikiviä, googlaa vaikka, jos et usko. Omalla kohdallani ne lietsoivat myös ortoreksian uudelleen liekkeihin.
Joka kerta, siis joka ikinen kerta, olen myös lihonut kaiken takaisin. En heti, en ehkä kuukauden päästä, mutta ennemmin tai myöhemmin. Johan tuon yhden kommentin pitäisi herättää, jossa joku on aiemmin pudottanut niillä 50kg ja sama on jälleen edessä.
Sinulla on vain muutama ylikilo. Paketin mukaan et edes saisi käyttää ene-valmisteita, BMI on liian alhainen. Haitat ylittävät hyödyt sinun kohdallasi erittäin selkeästi.
Niin vissiin. Ja kuinka moni siinä on muka onnistunut? Mikset vaan ala samantien syömään sitä kevyttä ja kaavispainotteista? Siksi koska sekään ei tule toimimaan. Ei sen nutrauksenkaan jälkeen.