monet miehet ja panot-kannattaako,oikeasti?
Mitä " jää käteen" monista eri miehistä?
joskus mietin kun itselläni vain 2 yhdyntäkumppania, millaista olis olla ollut 10 tai vaikka 20 puhumattakaan 100 kanssa..?? jääkö hyvä mieli ja kannattaako sellainen, oikeasti? jos on tyytyväinen tähän mitä itsellä on? hyvä mies ja varsinkin seksikumppani...! ja tuleeko tauteja paljon, kun ei ne kortsut kaikkea suojaa? ja miten mieli jaksaa loppujen lopuksi? ehkä mikään ei kohta tunnu enää miltään...?
Kommentit (25)
yritän näyttää " suoraselkäisen" miehen mallia joka arvostaa perhettään yli kaiken. uskon että isänä minulla on suuri merkitys sille minkälaisia tyttäreni miessuhteet tulevat myöhemmin olemaan.
Jari Sarasvuo on sanonut loistavasti että " Isän tärkein tehtävä on varmistaa että hänen tyttärensä ei huoli paskaa jätkää miehekseen."
Paremmin ei voisi sanoa.
M40
no kerropa se olkiukko tarina ja opetus...!?
Miehenä vastaan vaikka taisi olla naisille suunnattu kysymys. Moniin kumppaneihin en oikein osaa vastata, mutta itse nyt 35 -vuotiaana miehenä minulla on ollut ainoastaan yksi kumppani ja se on nykyinen vaimoni. 15 -vuotiaana tavattiin ja eihän kukaan silloin uskonut, että näin käy, mutta onnellinen kaksi lapsinen perhe olemme. Ja onneksi näin sitten lopulta kävi. En voisi enemmän rakastaa tuota elämäni ihaninta olentoa. En itsekkään toivoisi tyttäreni asettuvan vakavasti vielä 15 -vuotiaana. Toivoisin hänen näkevän maailmaa. En niinkään siksi, että silloin tulisi eri kumppaneita, vaan siksi, että saisi viettää omaa elämäänsä, tehdät omat valintansa ja elää nuoruuttaan pidempään, ilman sitä painetta, jota seurustelevalla teini-ikäisellä on. Tai ainakin minulla oli, esim. onko hän enää minun kanssa, jos lähden opiskelemaan muualle. Kasvaa ensin aikuiseksi. Omat ongelmat on yhdessä toisen kanssa kasvamisessa ja valintojen tekemisessä. En tosin toivoisi tyttäreni kokevan kymmeniä suhteita, luulen, että sekin jättää jälkensä ihmiseen, niin hyvässä kuin pahassakin. Tuttavapiirissä on vielä paljon 35-vuotiaita sinkkuja, jotka tilittävät pahaa oloaan saunailloissa. Perheen haluaisi, miksi sitä oikeaa ei löydy, kyllästynyt lyhyisiin suhteisiin jne. Itse en koe jääneeni mistään paitsi, villi nuoruus tuli elettyä vaimoni kanssa, railakkaita olimme molemmat. Rakasteluja hänen kanssaa varmaan miljoonia (eli kysymykseen monet panot: kyllä kannattaa) ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Sänkykumppanina vaimoni on mitä ihanin, eihän minulla vertailupohjaa olekkaan, joten hyvä näin. Eihän kukaan varmasti suunnittele kumminkaan monia kumppaneita tai vain yhtä. Elämä vie vain eteenpäin. Toivon, että tyttärelläni on tarpeeksi hyvä itsetunto tehdäkseen elämässään hänen nähdäkseen oikeita ratkaisuja jokaisen asian suhteen. Yritän olla hänen tukenaan, kuinka hän vain elämäänsä suunnittelee. Toivottavasti hänestä tulee onnellinen.
ihanaa, että teinlaisia on!! taidan näyttää tuon miehellenikin. itsetunto kun ei ole kiinni monista eri panoista eri naisten/ miesten kanssa!! t. ketjun aloittaja
kaikkea hyvää teille ja lapsillenne myös!
100 nussiminen ei ole kriittisyyttä.....:))) jokainen kelpaa kuka vaan huolii.....