Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin, että ex miesystävä jolla oli aika paha

Vierailija
05.01.2025 |

Alkoholiongelma on löytänyt uuden naisen sulkapallo piireistä. Onkohan raitistunu samalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot löytää aina naisen koska naiset ei halua raittiin miehen kanssa seurustella. Siksi me kiltit miehetkin ollaan sinkkuna.

Vierailija
2/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa tanasta me voimme tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot löytää aina naisen koska naiset ei halua raittiin miehen kanssa seurustella. Siksi me kiltit miehetkin ollaan sinkkuna.

Höpölöpö

Vierailija
4/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aloitus. Vastaile itsellesi.

Vierailija
5/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ihmeessä sille uudelle naiselle ja kysy

Vierailija
6/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soita ihmeessä sille uudelle naiselle ja kysy

Samalla kannattaa puhua siitä alkoholiongelmasta, varoittaa uutta naista, mitä odottevissa tulevaisuudessa. Jos vaikka on nyt kuivilla, niin jossain vaiheessahan se repsahtaa taas!

Vierailija
7/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka se on, enkä soittele.

Ehkä tää uus sietää päivittäistä kolmen puolen litran ottamista +viikonloppuisin viinipullo per päivä. Ei sopinut mun elämäntyyliin. Ap

Vierailija
8/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaiset ihmiset kyllä löytävät aina toisensa. Se liittyy ihan siihenkin etteivät monet heistä kykene olemaan yksin vaan suorastaan vimmaisesti etsivät parisuhdetta jos sellaista ei ole. Se aavistuksen tervepäisempi osapuoli yleensä ignooraa alun varoitusmerkit.

Vierailija
9/9 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaiset ihmiset kyllä löytävät aina toisensa. Se liittyy ihan siihenkin etteivät monet heistä kykene olemaan yksin vaan suorastaan vimmaisesti etsivät parisuhdetta jos sellaista ei ole. Se aavistuksen tervepäisempi osapuoli yleensä ignooraa alun varoitusmerkit.

Hän siis suhteen alussa sanoi mulle,että ei osaa olla yksin. Ajattelin jotenkin,että oli kovastikin rakastunut. Mutta totuus tais olla tuo,että ihan sama kuka on,kunhan ei yksin joudu olemaan😄. Erosta on pari vuotta ja mä oon ollu sinkkuna. Hitsi,kun tää on niin ihanaa kun ei tarvii olla tilivelvollinen eikä tarvii kattoo juoppoo enää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi