Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempijuustosi leivän päälle

Vierailija
05.01.2025 |

Haluttaa testata erimakuja koska näyttää olevan tarjolla paljonkin vaihtoehtoja.

Meillä yleensä pyörii samat maut, tutut ja turvalliset oltermannit, kotimaista-juusto ja joķu gouda.

Nyt ostin mustaleimaa ja se nyt on maku jota ei halua joka päivä, jotenki liian tujua.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaneuvos on suosikki, mutta on kallis ja rasvainen, joten arkisin Oltetmannin kevyt versio

Käytän Salaneuvos 17%, ei ole kovin rasvainen, kuitenkin maukas.

Hyi hele, sanon minä. Överisuolaista liistaketta.

Vierailija
42/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milbona Tilsiter, tarjouksessa edullista ja hyvää  LIDL:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermannin port salutia, cheddaria ja monterey jackia käytän pääosin arjessa, ne on siedettävän hintaisia ja hyvän makuisia.

Ihmettelen miten ne saavat käyttää noita nimiä kun niillä ei ole mitään tekemistä oikean port salutin, cheddarin ta mj:nkanssa??? 

Oma leipäjuusto on Castellon cheddar. 35% rasvaa. 

Kyllä tuo Port Salut Oltermanni Port Salutille maistuu. Oletko itse edes koskaan maistanut?

Vierailija
44/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polar 10 tai Polar täyteläinen

Noista vain tuo täyteläinen on oikeasti syömäkelpoinen. Kaikki kevyet Polarit ovat liikasuolaisia, se vähempisuolainen on taas kuin liisterillä sotkettua massaa.

Vierailija
45/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenanmaan/pirkka parhaat port salut

Vierailija
46/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermannin port salutia, cheddaria ja monterey jackia käytän pääosin arjessa, ne on siedettävän hintaisia ja hyvän makuisia.

Ihmettelen miten ne saavat käyttää noita nimiä kun niillä ei ole mitään tekemistä oikean port salutin, cheddarin ta mj:nkanssa??? 

Kyllä tuo Port Salut Oltermanni Port Salutille maistuu. Oletko itse edes koskaan maistanut?

Ja cheddar maistuu cheddarilta, monterey jackista en tiedä kun en ole maistanut alkuperäistä.

Vierailija
47/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäinen maasdam

Vierailija
48/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju paljastaa, että oikeasti löytyy ihmisiä, jotka syö niitä vähärasvaisia juustoja. Olen aina ihmetellyt, kuka niitä ostaa!

Siitä on paljon tutkimuksia, että rasvainen juusto ei nosta haitallista LDL-kolestorolia. Joten ihan turhaa syötte niitä vähärasvaisia juustoja, jotka eivät maistu!

No ihan pelkästään sillä, että lopetin jokapäiväisen juuston syömisen leivän päällä ja syön juustoa vain herkutellakseni silloin tällöin, laski LDL-arvoja reippaasti. Kova rasva ylipäätään nostaa huonoa kolesterolia, joten älä puhu huuhaata. Siitä olen samaa mieltä, ettei niillä kevytjuustoilla ole mitään tekemistä oikean juuston kanssa, joten siksi kunnollista juustoa (max) kerran viikossa. 

Tutkimukset ei tue väitettäsi! Tästä on paljon jukaistuja tutkimuksia!

Vierailija
49/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaneuvos tai joku muu gouda 

Vierailija
50/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltermannin Port salutia ja cheddaria.

Maistuu samalle kuin muutkin oltermannit. Ei miltään

Vierailija
51/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha. Pesty. 

Vierailija
52/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten syöt niitä varmaan jääkaappikylminä. Jätä ne yöksi huoneenlämpöön ja laita sitten aamiaisleivälle, huomaat kyllä eron. Jos et huomaa, sinulla ei ole enää makuaisti kunnossa.

Vierailija
53/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä Coop 17% entinen rainbow. Päihittää oltermannit mennen tullen.

Vierailija
54/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoportissa sain aivan herkkua; ruisleipä jonka päällä salaatinlehti, kurkkua, tomaattia ja pieni leipäjuusto. Parasta ikinä!

Vierailija
55/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni Tilsit. 

Tai sinileima/punaleima Emmental, 

Vierailija
56/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten syöt niitä varmaan jääkaappikylminä. Jätä ne yöksi huoneenlämpöön ja laita sitten aamiaisleivälle, huomaat kyllä eron. Jos et hu

En todellakaan syö.

Muutenkin syön enemmän juustoa juustona kuin leivän päällä.

Tällä viikolla Toma rossa, Stelvio ja Sbirro ja leivällä 27,5% Leerdamer

Vierailija
57/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheddar, sellainen oikea palajuusto, ei mikään yksittäispakattu sulatejuustomalli. 

Vierailija
58/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheddar, sellainen oikea palajuusto, ei mikään yksittäispakattu sulatejuustomalli. 

Sama täällä, pitää myös olla valmistusmaa uk. Toinen hyvä on ranskalainen compte.

Vierailija
59/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju paljastaa, että oikeasti löytyy ihmisiä, jotka syö niitä vähärasvaisia juustoja. Olen aina ihmetellyt, kuka niitä ostaa!

Siitä on paljon tutkimuksia, että rasvainen juusto ei nosta haitallista LDL-kolestorolia. Joten ihan turhaa syötte niitä vähärasvaisia juustoja, jotka eivät maistu!

Minä syön kevyt juustoja ja makkaroita sen vuoksi, koska inhoan liiallista rasvaa, en minkään kolesteroli juttujen takia. Ja makua on ihan riittävästi.

Vierailija
60/65 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keisarinna. 

Yksi parhaista, mutta liian kallis ainakin arkeen.

Nuo tuohan on halpaa kuin leipäjuusto, eikä edes kovin hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä