Miksi alan inhota miestä joka sanoo olevansa kiinnostunut minusta mutta josta itse en ole kiinnostunut?
Siinä vaiheessa kun en vielä tiennyt mitä hän tulee sanomaan, ajattelin hänestä neutraalisti kuten kenestä tahansa randomista.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. Vai että ihan "Kuinka se kehtasi".
Perus uhriutumis narskuilua. Arvotetaan heti toinen kun hän yrittää oman näkemyksesi mukaan liian korkealle.
Mitäs jos opettelisitte kohtaamaan toiset tasavertaisina kanssaihmisiä? Jos ei natsaa niin ei natsaa. Oma on häpeä, jos yrittänyttä syyllistää. Kukaan ei ole ajatusten lukija eikä menetettyjä tilaisuuksia kannata jäädä vatvomaan. Jos ei ota selvää mahdollisuuksistaan, niin mistäpä sitä tietäisi? Naisten ja miestenkin erilaiset signaalit pari haussa kun tuppaavat olemaan vähän sitä ja tätä.. Voit luulla olleesi selvä esoteerisissa viesteissäsi vaikka toinen voikin tulkita sen aivan toisin.
Katsokaa peiliin. Kerpeleen elämäntapaprinsessat. Ihmisiä täällä vain ollaan.
Olet siis niitä jotka eivät hyväksy pakkeja ja tulkitsevat ei:n esoteerisesti kyllä:ksi?
Huono provo. Sori, mut ei nappaa olkiukkoilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asia omalle kohdallesi. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Et ole sen ylempänä tai alempana kuin sinusta kiinnostunut ihminenkään.
Ei tässä nyt mistään ylempänä ja alempana olemisesta ole kysymys.
Itsesuojeluvaisto on oikea vastaus.
ap
Paras vastaus ainakin tässä ketjussa. Kai sillä on tarkotus huolehtia, että tuota ei-sopivien geenien ja ominaisuuksien kantajaa ei vahingossakaan päästä paritteluetäisyydelle.
Ylimielistä pas*aa oli koko aloitus.
Ylimielistä olisi pitää inhoa tietenkin oikeutettuna. Aloituksessa ihmetellään, mistä se tunne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asia omalle kohdallesi. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Et ole sen ylempänä tai alempana kuin sinusta kiinnostunut ihminenkään.
ap
Paras vastaus ainakin tässä ketjussa. Kai sillä on tarkotus huolehtia, että tuota ei-sopivien geenien ja ominaisuuksien kantajaa ei vahingossakaan päästä paritteluetäisyydelle.
Ylimielistä olisi pitää inhoa tietenkin oikeutettuna. Aloituksessa ihmetellään, mistä se tunne tulee.
Tulee mistä tulee. Next.
Vierailija kirjoitti:
Menikö viesti heti perille ettet ole kiinnostunut takaisin? Mua ällöttää miehet jotka jatkaa "yrittämistä" vaikka on saaneet jo pakit.
Sitten on naisia jotka suuttuvat, jos ei jatka yrittämistä. Meillä on töissä yksi tällainen. Sama kaava toistuu koko ajan. Kun kohtelet häntä tarpeeksi kauan kuin ilmaa, hän nöyrtyy ja tulee itse vihjailemaan ja flirttailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsesuojeluvaistoa, väittäisin.
Veikkaan myös primitiivireaktiota.
Tällä samalla perusteella: älkää ikinä tunnustelko niitä ns todellisia tunteitanne naisystäville, työkavereille jne. ketä nyt satuttekaan miettimään tumputtaessanne. Teistä tulee ex-kavereita sen jälkeen.
Tunteita voi tunnustaa sitten, kun seurustellaan. Sitä ennen käydään treffeillä ja varmistutaan siitä, että kumpikin on varmasti kiinnostunut ja molemmilla on jotain tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minun on vaikeaa kuvitella, etteikö jokainen olisi joskus kokenut aloituksessa kuvaillun tunteen. Ei se tarkoita, että sille lähestyjälle sanotaan naama vihreänä että hyi helk
Ei minua ole koskaan kukaan lähestynyt. Miten siis olisin voinut kokea tuon tunteen.
Luonto kertoo sinulle että pitä lisääntyä vain hyvien miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö viesti heti perille ettet ole kiinnostunut takaisin? Mua ällöttää miehet jotka jatkaa "yrittämistä" vaikka on saaneet jo pakit.
Sitten on naisia jotka suuttuvat, jos ei jatka yrittämistä. Meillä on töissä yksi tällainen. Sama kaava toistuu koko ajan. Kun kohtelet häntä tarpeeksi kauan kuin ilmaa, hän nöyrtyy ja tulee itse vihjailemaan ja flirttailemaan.
Kuulostaa siltä, että käsität jotain väärin. "Sama kaava toistuu koko ajan". Ei kukaan halua toistuvia parinetsimiskaavoja, vaan pysyvän, luottamuksellisen suhteen.
Miksi alan inhota naista joka sanoo olevansa kiinnostunut minusta mutta josta itse en ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano hänelle suoraan että koet hänen lähentelevän sinua ja kysy miksi hän tekee niin? Ai niin, tuotahan et voi tehdä kun tiedät itsekin että kyse on vain toiveajattelustasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alan inhota naista joka sanoo olevansa kiinnostunut minusta mutta josta itse en ole kiinnostunut?
Naisvihaa ja toksista maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kysymys ei ole sidottu sukupuoleen.
Kunhan tosiaan olet asian tuonut julki SELVÄSTI. Huomannut että kaikilta se ei luonnistu, vaan aletaan juttelemaan kaksinaisesti tai runollisesti, mistä toinen tuskin ymmärtää hölkästä.
Mua ainakin alkaa ärsyttää se että toinen pistää siihen asemaan jossa joudun torjumaan, varsinkin jos musta pystyy selkeästi lukemaan etten ole kiinnostunut. Tuntuu myös ajan tuhlaukselta. Luulin saavani kaverin ja toinen onkin ajatellut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se hänen flirttailunsa onkin vain tavallista ystävällisyyttä? Hän vetäytyy ja alkaa vaikeaksi, kun kokee että sinä flirttailet ja ahdistelet häntä. Ja kun sinä olet mielestäsi etäinen ja tyly, hän rentoutuu taas kohtelemaan sinua kuin ketä tahansa työkaveria, kun ei tunne että ahdistelet.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Hyvä että tästä aletaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se hänen flirttailunsa onkin vain tavallista ystävällisyyttä? Hän vetäytyy ja alkaa vaikeaksi, kun kokee että sinä flirttailet ja ahdistelet häntä. Ja kun sinä olet mielestäsi etäinen ja tyly, hän rentoutuu taas kohtelemaan sinua kuin ketä tahansa työkaveria, kun ei tunne että ahdistelet.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin alkaa ärsyttää se että toinen pistää siihen asemaan jossa joudun torjumaan, varsinkin jos musta pystyy selkeästi lukemaan etten ole kiinnostunut. Tuntuu myös ajan tuhlaukselta. Luulin saavani kaverin ja toinen onkin ajatellut muuta.
Hyvin sanoitettu. Jos olen kokenut että toinen arvostaa minua ystävänä ja ihmisenä, ja yhtäkkiä hän ilmaiseekin halunsa päästä housuihini, niin tulee siinä aika arvoton olo.
Oikea vastaus on, että ap alitajuisesti kokee itsensä loukatuksi kun hänen silmissään matalampitasoisempi mies kuvittelee omaavansa mahdollisuuksia.
"Höpöhöpö minä en mieti mitään tasoja..."
Ai jaa. Eli ajattelisit samalla tavalla jos et parisuhteen vuoksi olisi kiinnostunut lähestyneestä Jason Momoasta tai jonkun maan prinssistä?
121212
Mitä tarkoitat, että tekee sinulle saman? Ei kai tuntemuksilleen mitään voi, vaikkei niitä tietenkään toiselle tarvitsekaan ilmaista. T. Ei-Ap