Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alan inhota miestä joka sanoo olevansa kiinnostunut minusta mutta josta itse en ole kiinnostunut?

Vierailija
05.01.2025 |

Siinä vaiheessa kun en vielä tiennyt mitä hän tulee sanomaan, ajattelin hänestä neutraalisti kuten kenestä tahansa randomista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin alkaa ärsyttää se että toinen pistää siihen asemaan jossa joudun torjumaan, varsinkin jos musta pystyy selkeästi lukemaan etten ole kiinnostunut. Tuntuu myös ajan tuhlaukselta. Luulin saavani kaverin ja toinen onkin ajatellut muuta. 

Vai pystyykö lukemaan? Moni tuntuu luulevansa että kyllä se ymmärtää etten tykkää. Ajatustenluku kun on vaikeaa, eikä toinen ole välttämättä deittaillut jos pari hassua kertaa.

Vierailija
42/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sosiaalisesti taitamattomia.

Siksi naiset inhoavat kun joutuvat torjumaan, ja myös sitä, jos joutuvat tekemään aloitteen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki naisten iskemiseen on suhtautua heihin välinpitämättömästi. Eli jos tämäkin mies olisi vain sanonut että ok voidaanko olla vain ystäviä, aloittaja olisi heti kinuamassa häntä ulos.

Vierailija
44/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Vierailija
45/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö viesti heti perille ettet ole kiinnostunut takaisin? Mua ällöttää miehet jotka jatkaa "yrittämistä" vaikka on saaneet jo pakit.

Sitten on naisia jotka suuttuvat, jos ei jatka yrittämistä. Meillä on töissä yksi tällainen. Sama kaava toistuu koko ajan. Kun kohtelet häntä tarpeeksi kauan kuin ilmaa, hän nöyrtyy ja tulee itse vihjailemaan ja flirttailemaan.

Se on sitten sen naisen ongelma.

Vierailija
46/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedät nyt että hänen ystävällisyytensä perustuu siittämishaluun. Kun torjut siittämishalut niin ystävällisyyskin katoaa tai hän jatkaa siittämisesi yrittämistä

Kannattaa kaveerata vaan naisten kanssa. Heteroseksuaalisten

Vierailija
47/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto kertoo sinulle että pitä lisääntyä vain hyvien miesten kanssa

Luonto kertoo että jonkun kannattaa jättää lisääntymättä että saa nauttia omasta erinomaisuudestaan ihan itsekseen.

Vierailija
48/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin alkaa ärsyttää se että toinen pistää siihen asemaan jossa joudun torjumaan, varsinkin jos musta pystyy selkeästi lukemaan etten ole kiinnostunut. Tuntuu myös ajan tuhlaukselta. Luulin saavani kaverin ja toinen onkin ajatellut muuta. 

Vai pystyykö lukemaan? Moni tuntuu luulevansa että kyllä se ymmärtää etten tykkää. Ajatustenluku kun on vaikeaa, eikä toinen ole välttämättä deittaillut jos pari hassua kertaa.

Kyllä musta pystyy lukemaan, koska kerron tunteeni ihan suoraan. Koen että jos minut tuntee, tietää sen. Jos taas ei tiedä sitä, ei tunne minua niin hyvin että voisi kaveripohjalta kiinnostua. Lisäksi minusta se, että olen ollut parisuhteessa on myös aika helposti luettavissa oleva merkki. 

Vierailija
49/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta pystyy lukemaan, koska kerron tunteeni ihan suoraan. Koen että jos minut tuntee, tietää sen. Jos taas ei tiedä sitä, ei tunne minua niin hyvin että voisi kaveripohjalta kiinnostua. Lisäksi minusta se, että olen ollut parisuhteessa on myös aika helposti luettavissa oleva merkki. 

Korjaus: olen siis ollut parisuhteessa kun jotkin nämä ns kaverit ovat ilmoittaneet kiinnostuksestaan, ja olen edelleen

Vierailija
50/50 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että voisit sanoa hänelle olevasi vain kaveri, tai että on kuin veli? Jos on tarpeeksi typerä, niin voit käyttää rahallisesti hyväksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme