Parhaat tissit?
Paljon kun monien asioiden koosta aina puhutaan... nyt tissit. đ
Oletetaan ettÀ kaikki koot ovat kokolailla hyvÀn nÀköisiÀ ja kantajat sopusuhtaisia. Eli iso koko ei tarkoita lihavaa ihmistÀ.
Kommentit (89)
TyttöystÀvÀllÀni ja nykyisellÀ vaimollani oli nuorena seurusteluaikana 75b rinnat. NykyÀÀn lapsen saannin jÀlkeen on c-kupin rinnat. NÀmÀ koot ovat mielestÀni parhaimmat ja seksikkÀimmÀt koot . Ei liian suuret, eikÀ liian pienet. NiitÀ on mukava hieroa ja hyvÀillÀ. Tissipanokin onnistuu hyvin...
Kaikki nÀyttÀvÀt hyvÀltÀ niin kauan kuin yhdistelmÀnÀ on hoikka vyötÀrö.
Mulla on 75G. On kauniit, vaikka ikÀÀ on jo yli 50v. KyllÀ kai nÀitÀ miehet katselee ihan mielellÀÀn, kun pukeudun tyköistuviin paitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 75G. On kauniit, vaikka ikÀÀ on jo yli 50v. KyllÀ kai nÀitÀ miehet katselee ihan mielellÀÀn, kun pukeudun tyköistuviin paitoihin.
Sinulla saattaa olla unelmavartalo. Ja hienoa, ettÀ viisikymppisetkin pukeutuvat nÀyttÀvÀsti. SiinÀ ikÀluokassa on paljon nÀyttÀviÀ naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla saattaa olla unelmavartalo. Ja hienoa, ettÀ viisikymppisetkin pukeutuvat nÀyttÀvÀsti. SiinÀ ikÀluokassa on paljon nÀyttÀviÀ naisia.
Juu ylpeÀsti tuollaiset esille kun on noin hyvÀt tissit
A tai B eteenkin 50+ naisella parasta mitÀ tiedÀn
Sellaiset kuin Sydney SweeneyllÀ eli olisiko D.
Vierailija kirjoitti:
ItellÀ 85L, 169,87, yks lapsi ja sinkku.
N29
Herra siunaa mitkÀ mahtimeijerit :P
Kumitissit ja kumiset peenisjatkeet ovat ihan samassa kategoriassa.
SÀÀlittÀvÀÀ touhua.