Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko muilla happypancake.fi?

Vierailija
05.01.2025 |

Tämä deittipalvelu on ollut itselleni jumissa kokoa aamun.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi 

Vierailija
22/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii

Mikä selain sinulla on?

Jos kaikki muut sivut toimii niinkuin pitääkin, silloin ongelma ei ole nettiyhteys tai selainkaanvaan sivusto itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toiminut 2 päivään. Eikä sieltä mitään todellista suhdetta löydä, miehet etsii Sseuraa, kuten muuallakin. Varattuja, pelimiehiä, sitoutumiskyvyttömiä. Viestiä laittaa isäni ja poikani ikäiset, ja kettuilee sitten, kun en vastaa. En jaksa enää olla kohtelias jokaiselle tuntemattomalle, joka ei vaivaudu lukemaan ja kunnioittamaan profiilitekstissä kertomiani toiveita siitä, mitä etsin.

Todennäköisesti löydän nopeammin parisuhteen, jos kaikki deittisovellukset menevät tilttiin. Ehkäpä sitten oikeasti aktiiviset miehet ryömivät koloistaan, ja ne ikuiset kirjoittelijat/ flirttailijat jäävät hikikomeroihinsa.

Vierailija
24/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1stdate palvelu oli samanlainen muuttu toimimattomaks ku muuttivat osoitetta. Ei tietoo missä profiilini on. 

Vierailija
25/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi vieläkään.....aamulla hetkellisesti pääsin sivuille, mutta sitten taas tuli teksti sorry jotain meni pieleen.

Vierailija
26/36 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi

Vierailija
27/36 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kukaan mitään viestiä asiakaspalvelusta?

Mulle ei tullut yhtään mitään, vaikka jätin useamman palautteen eri kielillä 

Vierailija
28/36 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toiminut vuosiin, täynnä ghostaavia miehiä.

Ja vittumaisia naisia jotka ei vastaile viesteihin

Miten feikkiprofiilit voisikaan vastata?  Voi siellä joku autokin olla, mutta vähempi kyllä.

Vierailija
29/36 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maaliskuun 25. päivä 2025, enkä tiedä onko HappyPancakea enää olemassa. Olen lähettänyt lukemattomia viestejä ylläpitoon/tukeen viimeisen parin vuoden aikana, mutta kukaan ei koskaan vastaa.

Pystyykö joku teistä vielä käyttämään sitä? Onko puhelinnumero ainoa tapa luoda tili sinne - jos siis tiliä voi enää edes luoda, voiko?

Vierailija
30/36 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juuri luotu tili meni lukkoon kohta kaksi viikkoa sitten. Asiakaspalvelu ei vastaa ja puhelinnumero on nyt jumissa palvelussa. Aika outoa touhua. Firma pitää lisäksi mustaa listaa, joka on GDPR vastainen ja eivät suostu poistamaan tietoja, vaikka sitä pyytää.

Vierailija
31/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

ootteko saaneet enää HappyPancakeen yhteyttä tai käytättekö sitä yhä? Mä en ole enää pitkään aikaan päässy sivustolle ja eivät vastaa mihinkään, edes useammasta eri osoitteesta lähetettyyn viestiin..

Onko sitä siis enää olemassa edes?

Vierailija
32/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tätä siis huhtikuun 2025 alussa, huom! Edelliset ketjun keskustelut on käytä tammikuussa!

Vierailija
33/36 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt kolme kuukautta kun loin tilin ja se meni heti lukkoon. Asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin. Olen lähettänyt viidestä eri mailista.

Vierailija
34/36 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans meni tili lukkoon, ei saa takaisi, eikä pysty tekeen uutta. 

Vierailija
35/36 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm

Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
36/36 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun alku mennään ja onko pannari toiminnassa?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan