Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaisto

Vierailija
04.01.2025 |

Mies, kuinka helposti arvaat/tiedät, että tapailemasi nainen treffaa muitakin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huonosti. Olen aina se jota petetään.

Onko se pettämistä, jos ette seurustele tai ole erikseen sopineet olevanne vain toistenne kanssa?

No on se jos nainen antaa kaikille.

Keille mystisille "kaikille "? Joku muu kuin sinä ei ole "kaikki."

Aika lapsellista roikkua toisessa kuin omassaan, jos ette ole oikeassa vakisuhteessa.

Lapset eivät anna ensimmäisillä treffeillä. Hävytöntä lasten seksualisoimista sietäisit saada lasun ja rikosilmoituksen.

Vierailija
22/26 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huonosti. Olen aina se jota petetään.

Onko se pettämistä, jos ette seurustele tai ole erikseen sopineet olevanne vain toistenne kanssa?

No on se jos nainen antaa kaikille.

Keille mystisille "kaikille "? Joku muu kuin sinä ei ole "kaikki."

Aika lapsellista roikkua toisessa kuin omassaan, jos ette ole oikeassa vakisuhteessa.

Lapset eivät anna ensimmäisillä treffeillä. Hävytöntä lasten seksualisoimista sietäisit saada lasun ja rikosilmoituksen.

Puusilmä. Sulla ei ole oikeaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi vähempää kiinnostaa, paneskeleeko muitakin. ja itse ainakin paneskelin deittaillessa ja paneskelen vieläkin. :D

Vierailija
24/26 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miehet kuulostaa vainoharhaisilta tai kontrollifriikeiltä, sellaset "vaistot". 

Vierailija
25/26 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä naisella on sisässään tai persposkille, rinnoille, hiuksiin yms. ruiskitut mällit, jotka ei ole sinun, niin takuuvarmasti et ole ainut mies hänen elämässään.

Luota tuollaisessa tilanteessa mies vaistoosi!

Vierailija
26/26 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miehet kuulostaa vainoharhaisilta tai kontrollifriikeiltä, sellaset "vaistot". 

Minulla on treffikaveri, jonka kanssa en seurustele. Tavataan kun sopii. Seksiä, seuraa ja läheisyyttä. Tutustuin erääseen ihmiseen, jonka luona pelkästään vierailin ja menin mainitsemaan asiasta. Nyttemmin kävin samassa paikassa, ja se tieto sai ensimmäisen höristämään korviaan. (Ei, ei ollut yhteistä petiä tälläkään kertaa.)

Minä ja tämä toinen pidämme kyllä toisistamme ja läheisyyttä on. Perinteinen seksi ei onnistu. Sitä on kyllä kokeiltu, mutta päädytty käsihommiin. Ei kuitenkaan suunnitella mitään, on ystävyys plus tippa tunteita.

Ensimmäisen miehen ex lähti aikoinaan toisen mukaan, mutta ei heillä ollut kovin lämmintä enää vuosiin. Meillä on kivaa ja estotonta. Ehkä hän pelkääkin menettävänsä sen. Turha pelko. Minulle sopii kaksi keskenään täysin erilaista miestä, koska minussakin on 2 erilaista puolta. 

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi