Miten tuo Lolita Loboscon näyttelijä on niin kaunis ja nuorekas, vaikka on jo 51-vuotias?
Eikä näytä leikellyltä eikä naamaa ole turvotettu pistoksillakaan. Näyttää ihan luomulta ja 40-vuotiaalta.
Kommentit (51)
En tiedä mutta itsehän olen 61 ja nappailen 40-50-vuotiaita miehiä mukaani. Ei ole ketään tarvinnut huumata eikä pakottaa. Viime yönä mulla oli herkkäsorminen ja suuseksiä tarjoava basisti.
N
Täyteet huulissa pistää ensimmäisenä silmään. Näyttäisi olevan myös botoxia ja otsan rypyt ihan ikäisensä, ei 40-vuotiaan tasoa.
Vierailija kirjoitti:
5-kymppisen näköinen 5-kymppinen.
Väärin. 40-vuotiaan näköinen 50-vuotias.
mene ja kysy, ap
älä tule takaisin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta itsehän olen 61 ja nappailen 40-50-vuotiaita miehiä mukaani. Ei ole ketään tarvinnut huumata eikä pakottaa. Viime yönä mulla oli herkkäsorminen ja suuseksiä tarjoava basisti.
N
Ja sitten heräsit vessaan mummu.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se Michelle Keegankin väittää ettei mitään oo ottanut vaikka nenäkin on vaihtanut paikkaansa.
Jos joku ei tiedä niin Our girls tähti, brittirömpsä.
Jos sillä on sama tauti kuin Michel Jackson-vainajalla?
Kummasti on rinnat hävinnyt ja laihtunut todella paljon, estettisiä hoitoja on ottanut mutta kaunis silti
Kun on kaunis, on kaunis vielä 50-vuotiaana. Mitä väliä mitä on tehnyt, on kiva katsoa kauniita ihmisiä, ovat minkä ikäisiä tahansa. Enemmän ihmettelen nuoria, jotka tekevät itselleen näitä operaatioita kuin vanhempia, jotka vain pyrkivät näyttämään hieman raikkaammalta.
Mikä ongelma jos on ottanut esteettisiä hoitoja. Kaikki niitä ottaa jossain määrin, paitsi suomimummelit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma jos on ottanut esteettisiä hoitoja. Kaikki niitä ottaa jossain määrin, paitsi suomimummelit.
Minusta se on ongelma siksi, että se lisää kaikille painetta yrittää näyttää nuorelta. Koska jos sanotaanko 75% ihmisistä olisi esteettisiä hoitoja ottaneita, niin sitten luomu samanikäinen voisi alkaa näyttää poikkeuksellisen vanhalta, siltä että onkohan tuolla jotain elämänhallinnan ongelmaa. Ja se ei ole hyvä, että naisille tulee tällaisia normeja joihin pitäisi yrittää pyrkiä tullakseen hyväksytyksi. Itse olen tyytyväinen, että asun Suomessa jossa ei ole niin tapana.
Eikä kyllä italiassakaan ole, filmitähdillä varmaan voi ollakin, mutta kyllä tavikset siellä rypistyy ihan luomuna, eikä sitä edes siellä pidetä pahana asiana, kuten jossain Amerikassa. Ranskassa sama, että ei iän merkkejä pidetä rumentavina tai torjuttavina. Muuten siellä usein Ranskan kaunein nainen, jonka iso viikkolehti vuosittain valitsee, on 45-55-vuotias. Vaikka siellä on nuoriakin mukana kilpailemassa. Ranskalaiset arvostaa kypsempää kauneutta.
On kyllä harvinaisen kaunis ikäisekseen.