Mitä tehdä, että saa alkoholin himon pois? Kauheasti tekisi mieli.
Tekisi mieli juoda viiniä juuri nyt kaksin käsin.
Pakko kuitenkin olla juomatta mutta mielihalut ottaa päähän.
Mikä tähän auttaisi? Ruoka ei ole vaihtoehto.
Kommentit (54)
Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Kaikkea paskaa sitä pitääkin juoda oikein himoten. Alkoholistilta kuulostat.
Mulle vaimo sanoi että joko lopetan juomisen tai hän lähtee.
Noh, lopetin juomisen mutta tilalle tuli uhkapelit ja maksulliset naiset.
Vaimo on tyytyväinen kun en enää juo.
M48
Puppa👴🏻💜 juo gambiinaa ja reinpow laageria 🥳
Sama juttu. Aloitin tipattoman mutta mieliteko jäi. Etenkin ruuan kanssa tekisi viiniä ja saunan jälkeen olutta.En kyllä kaksin käsin juonut ennenkään mutta selvästi hyvä pitää ihan kokonaan taukoa.
Kohtaa se mitä pakenet, etsi muita keinoja sietää tunteita. Mutta onko alkoholismi sen verran pitkällä että tarvitsisit siihen apua?
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💜 juo gambiinaa ja reinpow laageria 🥳
Tainut olla eläkepäivä kun yleensä juo kiljua.
Join pullollisen alkoholitonta kuoharia.
Sama homma. Mä kuuntelen rauhoittavaa musiikkia, hengitän syvään ja lähden 14 km lenkille. Kyllä tää tästä helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaa se mitä pakenet, etsi muita keinoja sietää tunteita. Mutta onko alkoholismi sen verran pitkällä että tarvitsisit siihen apua?
Oliko meillä muitakin laillisia päihteitä? Eikä apua saa mielenterveys toimistoltakaan. Kävin kokeilemassa ja totesin sen vain ongelmia pahentavaksi. Muutenkin vaikeaa niin tarjotaan jotain mitä lie hullun pillereitä. Alkoholin plussat on sen laillisuus ja se että sitä saa juoda vaikka jatkuvasti.
Lähe kävelylle sinne suuntaan missä ei oo kapakoita. Itellä saunominen saanu aina jostain syystä viinanhimot pois. Tukeva iltapala/mässyt on kyllä hyvä kun on täynnä ja ramasee nii ei jaksa juua tai lähtä baariin ennää
Itsellä joka vuosi sama juttu. Alussa vähän vaikeaa, mutta tammikuun lopussa ei tee enää mieli ja olenkin usein jatkanut tipatonta siitä eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaimo sanoi että joko lopetan juomisen tai hän lähtee.
Noh, lopetin juomisen mutta tilalle tuli uhkapelit ja maksulliset naiset.
Vaimo on tyytyväinen kun en enää juo.
M48
Ottaako maksulliset naiset suihin? Sehän on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä joka vuosi sama juttu. Alussa vähän vaikeaa, mutta tammikuun lopussa ei tee enää mieli ja olenkin usein jatkanut tipatonta siitä eteenpäinkin.
Selvinpäin on pirun tylsää ja yksinäistä. Ei tosin haluta nähdä ketään masentaisin vain toisetkin. Pitäisi hommata poltettavaa niin voisi mennä uloskin. Nyt ei ole mitään syytä tehdä mitään tai mennä mihinkään.
Ihan helppoa, ei osta alkoholia niin ei voi sitä nauttiakaan.
Sen kun päätät lopettaa. Itsekin laitoin tauolle kesään asti nyt uutena vuotena. Ei tee ees vaikeaa.
Lue hyvää kirjaa, käy ulkoilemassa, tee herkullinen iltapala, sauno ja juo alkoholiton olut. Ja siedä sitä halun tunnetta, ei sille mitään mahda kunnes saa itsensä vieroitettua. Muutaman kuivan viikonlopun jälkeen on jo helpompaa ja jopa mukavaa ilman krapuloita.
Mulla on 🍺🚬 ja 🥃