Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpolta ja Purralta messevä lahja Suomen naisille: Kuukautissuojiin veroale!

Vierailija
04.01.2025 |

Menkkaaminen ei koskaan ole ollut näin halpaa. Kuukautissuojat siirretään 25,5% veron alta 14% verolle. 

Miehetkään eivät jää lahjattomiksi tässä, vaan varusmiesten päivärahaa korotetaan myös. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huolestuttaa käykö tässä niin, että hinnat pysyy samana ja veroale menee kauppiaille katteina?

Vierailija
2/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt pyrkinyt miehenä syömään päivittäin yhden terveyssiteen ja siten edistämään terveyttäni. Hieno kädenojennus hallitukselta. Kansanterveys kiittää Purraa ja Orpoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, sitä kun ei naiset enää pysty taloudellisen epävarmuuden takia hankkimaan lapsia, niin menee niitä suojiakin enemmän.

Vierailija
4/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nyt pyrkinyt miehenä syömään päivittäin yhden terveyssiteen ja siten edistämään terveyttäni. Hieno kädenojennus hallitukselta. Kansanterveys kiittää Purraa ja Orpoa.

Aikuisten inkontinenssisuojienkin vero laski siinä missä Tena-housuvaippojenkin vero. Hallitus jakaa jokaiselle jotakin.

Vierailija
5/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten inkontinenssisuojienkin vero laski siinä missä Tena-housuvaippojenkin vero. Hallitus jakaa jokaiselle jotakin.

Kädenojennus persu äänestäjille.

Vierailija
6/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka halpaa PENSAA ei tullut, niin saatiin sentään jotain. Housuvaippaa ja tamppoonia. Äänestän persuja toistekin.

Vierailija
7/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka halpaa PENSAA ei tullut, niin saatiin sentään jotain. Housuvaippaa ja tamppoonia. Äänestän persuja toistekin.

Vaaliteemana Tena ja Tampax 🤣

Vierailija
8/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Jotain oli pakko keksiä kuntavaaleihin!

Vierailija
9/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait ostit Tena for MEN?! Miehet ei voi eikä saa käyttää siteitä, jos pakkauksessa on kukkia, tai hempeitä värejä. Siksi on Tena for MEN.

Vierailija
10/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin löytyi Kokoomukselta ja Persuilta joku kansan hyväksi tehty saavutus. Upeaa!!

Vierailija
11/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vanhusten kroonikkovaipat?

Vierailija
12/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs vanhusten kroonikkovaipat?

Saakeli! Taas se Orpo veti kotiinpäin.

Vierailija
13/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Jotain oli pakko keksiä kuntavaaleihin!

Nyt tajusin mitä se "jytky" tarkoittaa.

Vierailija
14/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako kansalaiset mensuilla nyt enemmän? Nostaako tämä kotimaan kulutuksen ja kansan ostovoiman ylös? Voimme vain spekuloida. 

Vierailija
15/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo tarvitsee itsekin kuukautissuojia.

Vierailija
16/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oppositio voi väittää, ettei hallitus antanut kansalle mitään hyvää.

Vierailija
17/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitetaan pienituloiset naiset erittäin ahtaalle taloudellisesti ja sitten kosiskellaan tällä naisäänestäjiä. 🤭 Itse olen punavihreä yliopisto-opiskelija, joka näkee hallituksen pelin selkeästi.

Vierailija
19/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys varmasti kiittää myös. 🙄

Vierailija
20/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisen oikeusministerin ansiosta myös tyttöjen sukuelinten silpominen ja sellaisen valmistelu ja siihen suostuttelu tuli erilliseksi rangaistavaksi rikokseksi. Edellinen hallituksen aikana lakia ei katsottu tarpeelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi