Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele nettivalmennusta

Vierailija
04.01.2025 |

Jos mielipiteesi nettivalmennuksista on, etteivät ne toimi, niin jätä vastaamatta!

Etsin eläntapamuutokseen tähtäävää nettivalmennusta, joka sopii henkilölle jolla on noin 20kg ylipainoa. Salitaustaa on, käyn siellä kyllä kunhan joku kertoo mitä tehdä. Tarvitsen ruokavalion jota noudattaa pilkuntarkasti, muuten lipsun.

Hinta max 150e. En kaipaa yksilöllistä ohjausta, vaan ryhmän tsemppiä ja jotain raameja tekemiselle. Joskus vuosia sitten olen onnistunut fitfarmin dieetillä, mutten halua kantaa siihen yritykseen enää rahojani. 

Kiitos jo etukäteen! 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nettivalmennusta 👍

Vierailija
2/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen nettivalmennusta 👍

Juu parasta on jos maksaa Max 150 👍

Just hyviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh enpä muistanut, että palstan taso on tämä. Kiitos teille ei mistään. Olette varmasti samoja ihmisiä, jotka kiusaavat ylipainoisia ja kehottavat laihduttamaan, sitten kun jotain yritetään asialle tehdä niin osakseen saa vain vttuilua. Paskaa päivää teille! 

Vierailija
4/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarm on takuulaadukas, tasalaatuinen ja varmasti aina hyvä valinta. Sitten myös Puretreeniä on tuttavapiirissäni kehuttu. Nanafit, Jessica Reiman, Aino Rouhiainen, näistä olen nähnyt mainoksia, mutta ne ovat tietenkin aina ylistäviä. 

Mä harkitsen vakavasti osallistuvani Fitfarmin +50v valmennukseen, mutta sä olet todennäköisesti nuorempi.

Vierailija
5/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai anteeksi, en huomannut tuota loppua Fitfarmista. Mä ehkä tutustuisin Puretreeniin tarkemmin.

Vierailija
6/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Rouhiainen weight loss challenge. On myynnissä nyt. Osallistuin itse kerran ja sieltä mulla on tallessa satoja helppoja reseptejä ja saliohjelmat. On myös kotitreeniä ja vaikka mitä. Ja ne ruuat on hyviä, annokset isoja ja siitä syö koko perhe. Vastailee myös nopeasti sovelluksessa kysymyksiin ja ohjaa tarvittaessa yksilöllisesti.

Suosittelen!

Vierailija
7/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kallein, se on varmasti paras. Saman tiedon kyllä saat netistä ihan ilmaiseksi.

Vierailija
8/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi Kutri Mannista. 

muutaman videon perustella ei näytä olevan penaalin terävin kynä. Kysyy esim tekoälyltä maisterintutkintoon PERUSopintoihin sisältyviä asioita. Makaa jossain hemmetin  makuupussissa ja latelee 'viisauksua'.

tuntuu että se sählää ihan liikaa kaikkea turhaa  hukkaa energiaa ja on kaikkitietävinään. 

Vierailija
9/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Heidi, googlaa! vaikutti pätevältä. Sori en jaksa hakea sitä nyt, Pohjanmalta.

Vierailija
10/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooh enpä muistanut, että palstan taso on tämä. Kiitos teille ei mistään. Olette varmasti samoja ihmisiä, jotka kiusaavat ylipainoisia ja kehottavat laihduttamaan, sitten kun jotain yritetään asialle tehdä niin osakseen saa vain vttuilua. Paskaa päivää teille! 

Sä oikeesti kirjotat suomen toisiks suurimmalle vessanseinälle ja odotat oikeesti saavas järjeviä vastauksia? Tyhmä sä ainakin oot joten tuskin sulta ykskään nettivalmennuksen seuraaminen onnistuu.

Vierailija
11/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin suositella sinulle nettivalmennusta.

Vierailija
12/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oikeesti kirjotat suomen toisiks suurimmalle vessanseinälle ja odotat oikeesti saavas järjeviä vastauksia? Tyhmä sä ainakin oot joten tuskin sulta ykskään nettivalmennuksen seuraaminen onnistuu.

Hauskaa, miten nopeasti sinulla meni huomautukseni ihon alle. Olet selvästi hyvin korkeakoulutettu, kun loukkaukseksi et keksinyt muuta kuin "oot tyhmä".

Kiitos muille asiallisista vastauksista! 

Vierailija
13/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt loppu viikon tarjous 149.90€.  Laita s.posti osoitteesi niin laitan linkin.

Vierailija
15/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt loppu viikon tarjous 149.90€.  Laita s.posti osoitteesi niin laitan linkin.

Loppui viikon tarjous vai loppuviikon tarjous? 

Vierailija
16/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
17/22 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nuru valmennusta. Opit geelin ja patjan käytön happy end tytön kanssa.

Vierailija
18/22 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino Rouhiainen weight loss challenge. On myynnissä nyt. Osallistuin itse kerran ja sieltä mulla on tallessa satoja helppoja reseptejä ja saliohjelmat. On myös kotitreeniä ja vaikka mitä. Ja ne ruuat on hyviä, annokset isoja ja siitä syö koko perhe. Vastailee myös nopeasti sovelluksessa kysymyksiin ja ohjaa tarvittaessa yksilöllisesti.

Suosittelen!

Pakko kommentoida että pitkään seuranneena vaikuttaa kunnolla pätevältä.  

Vierailija
19/22 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tänään lisää asiallisia vastauksia :D

Vierailija
20/22 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsmars.com ja Fineli.fi. Ovat ilmaisia ja saat myös henkistä tukea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi