Matematiikka on aina kiinnostanut ja olen siitä innostunut. Tykkään siitä. Olen vain siinä huono, mikä on eri asia. Opin hitaasti ja oon DI
Matematiikka on aina kiinnostanut ja olen siitä innostunut. Tykkään siitä. Olen vain siinä huono, mikä on eri asia. Opin hitaasti ja asiat on monimutkaisia ja vaikeita. DI-opinnoissa painotin matematiikkaa ja fysiikkaa, kun ne kiinnostaa.
Kommentit (28)
Jessöör. En minäkään ollut hyvä. Tein paljon töitä matikan eteen lukiossa. Opinnot meni jo kivuttomammin. Nykysin riittää, kun osaa laskea alakoulutason matikkaa. Itsekin DI.
En ole kovin hyvä laskee
Ite DI myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistuit kuitenkin?
Joo
Mikä oli lopputyösi aihe?
En halua paljastaa
Et siis ole DI.
Jos sen aiheen kertoo, niin sama vaikka laittaisi nimensä tähän näkyviin. Aika harva haluaa tulla täällä tunnistetuksi, niin anonyymiys ei kyllä kerro suuntaan taikka toiseen onko joku oikeasti DI vai ei.
Mihin DI matematiikkaa tarvitsee, korkeampi laskento riittää oikein hyvin reaalimaailman tarpeisiin. Liian pienet toleranssit vain lisäävät kustannuksia turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistuit kuitenkin?
Joo
En halua paljastaa
Et siis ole DI.
Jos sen aiheen kertoo, niin sama vaikka laittaisi nimensä tähän näkyviin. Aika harva haluaa tulla täällä tunnistetuksi, niin anonyymiys ei kyllä kerro suuntaan taikka toiseen onko joku oikeasti DI vai ei.
Ongelmanratkaisukyvyn toivoisi olevan korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistuit kuitenkin?
Joo
En halua paljastaa
Et siis ole DI.
Ongelmanratkaisukyvyn toivoisi olevan korkeampi.
Mutta ei ole 🤷🤗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat asian suhteen keskustella?
No vaikka siitä, että tapailemani nainen koki alennuudentunnetta koska olen niin älykäs hänelle ja teen liian hyvä ruokaa!!!
Opettele tekemään huonompaa ruokaa, niin naiset eivät joudu syömään sinunkin osuuttasi ja kärsimään siitä huonoa omaatuntoa.
Itsekkin olen älyllisesti heikkolahjainen. Matematiikka on ihan opittavissa oleva taito, kunhan jaksaa systemaattisesti aloittaa riittävän pienestä ja haastaa itseään vaativoittamalla harjoituksia vähitellen. Toki moni valitsee, jos keskittyminen on itselle vaikeaa, että tämä on niin veemäistä pään seinään hakkaamista, että valitsen erilaisen ammatin jossa ei tarvi keskittyä. Ja se on ihan ok. Mutta jos motivaatio on kova saada joku tietty tutkinto tai ammatti ja se vaatii keskittymistä, niin on se mahdollista oppia jos ei ole jotain asiaan vaikuttavaa neuroepätyypillisyyttä ainakin (ja niihin taas on lääkkeitä).