Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ok treffi aktivitaatio?

Vierailija
04.01.2025 |

Hartailuhetki treffi kumpparin kanssa hautuumaalla? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummielestä kalmismaa on oikein viihtyisä niiku paikka, varsinkin yön pimeylessä. Mää nääs pilän siellä öisee järjestysvuoroo, niet mää kyl tielän. Mekastajii mää kamaloitan, mut en raatsi pimusii, kun ne muutennii värisee kuin haavallehti. Kyöpeli

Vierailija
22/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mielelläni hautausmailla, mutta en todellakaan talvella enkä ensitreffeillä. Sangen hyvin pitää kumppani tuntea, että siellä on kiva hortoilla ja ihmetellä ihmiskohtaloita ja kivenveistotaidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn mielelläni hautausmailla, mutta en todellakaan talvella enkä ensitreffeillä. Sangen hyvin pitää kumppani tuntea, että siellä on kiva hortoilla ja ihmetellä ihmiskohtaloita ja kivenveistotaidetta.

Mun mielestä hautuumaalla pääsee heti jännän äärelle kohtaloita ja uskon asioita läpi käyden toisin kuin kahvilan hälinässä kärsien ja pinnallista liibalaabaa kysellessä. 

Vierailija
24/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hautuumaalla pääsee heti jännän äärelle kohtaloita ja uskon asioita läpi käyden toisin kuin kahvilan hälinässä kärsien ja pinnallista liibalaabaa kysellessä. 

Miksi siellä kahvilassa tarvitsee puhua sitä liibalaabaa? Samat asiat voi sielläkin puhua kuin hautausmaalla. 

Vierailija
25/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummielestä kalmismaa on oikein viihtyisä niiku paikka, varsinkin yön pimeylessä. Mää nääs pilän siellä öisee järjestysvuoroo, niet mää kyl tielän. Mekastajii mää kamaloitan, mut en raatsi pimusii, kun ne muutennii värisee kuin haavallehti. Kyöpeli

Hyvä että joku pitää järjestystä niille zombeille ja haamuillekin. Respect. 

Vierailija
26/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPsis

Vierailija
27/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
28/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on hartailu? Hortoilua?

Vierailija
29/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut treffeillä kumpparin kanssa, niin vähän paha sanoa, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
30/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kysyä sen kumpparin mielipidettä asiasta.

Vierailija
31/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä mahdollisesti ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät kumppareiden kanssa jotain hartailuhetkiä.

Vierailija
32/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä välttämättä itse keräisi villiyrttejä hautausmaalta. Se ei minusta ole oikein kunnioittavaa toimintaa.

Vierailija
33/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on hartailu? Hortoilua?

Joo, mutta sillai hartaalla mielellä.

Vierailija
34/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään akteja hautausmaalla sentään. Hyi olkoon!

Vierailija
35/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
36/38 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan pussikaljotellut hautuumailla. Paras pussikaljareissu hautuumaalla oli Pietarissa vuonna 2008.

Vierailija
37/38 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin??

Vierailija
38/38 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä se kumppari päähäs.