Onko tämä ok treffi aktivitaatio?
Hartailuhetki treffi kumpparin kanssa hautuumaalla?
Kommentit (38)
Mä käyn mielelläni hautausmailla, mutta en todellakaan talvella enkä ensitreffeillä. Sangen hyvin pitää kumppani tuntea, että siellä on kiva hortoilla ja ihmetellä ihmiskohtaloita ja kivenveistotaidetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn mielelläni hautausmailla, mutta en todellakaan talvella enkä ensitreffeillä. Sangen hyvin pitää kumppani tuntea, että siellä on kiva hortoilla ja ihmetellä ihmiskohtaloita ja kivenveistotaidetta.
Mun mielestä hautuumaalla pääsee heti jännän äärelle kohtaloita ja uskon asioita läpi käyden toisin kuin kahvilan hälinässä kärsien ja pinnallista liibalaabaa kysellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hautuumaalla pääsee heti jännän äärelle kohtaloita ja uskon asioita läpi käyden toisin kuin kahvilan hälinässä kärsien ja pinnallista liibalaabaa kysellessä.
Miksi siellä kahvilassa tarvitsee puhua sitä liibalaabaa? Samat asiat voi sielläkin puhua kuin hautausmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mummielestä kalmismaa on oikein viihtyisä niiku paikka, varsinkin yön pimeylessä. Mää nääs pilän siellä öisee järjestysvuoroo, niet mää kyl tielän. Mekastajii mää kamaloitan, mut en raatsi pimusii, kun ne muutennii värisee kuin haavallehti. Kyöpeli
Hyvä että joku pitää järjestystä niille zombeille ja haamuillekin. Respect.
En ole koskaan ollut treffeillä kumpparin kanssa, niin vähän paha sanoa, mutta kukin tyylillään.
Kannattaa varmaan kysyä sen kumpparin mielipidettä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Sekä mahdollisesti ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät kumppareiden kanssa jotain hartailuhetkiä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä välttämättä itse keräisi villiyrttejä hautausmaalta. Se ei minusta ole oikein kunnioittavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on hartailu? Hortoilua?
Joo, mutta sillai hartaalla mielellä.
Ei nyt mitään akteja hautausmaalla sentään. Hyi olkoon!
Mä oon vaan pussikaljotellut hautuumailla. Paras pussikaljareissu hautuumaalla oli Pietarissa vuonna 2008.
Mummielestä kalmismaa on oikein viihtyisä niiku paikka, varsinkin yön pimeylessä. Mää nääs pilän siellä öisee järjestysvuoroo, niet mää kyl tielän. Mekastajii mää kamaloitan, mut en raatsi pimusii, kun ne muutennii värisee kuin haavallehti. Kyöpeli