Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ei saa puhua unelmakumppanista?

Vierailija
04.01.2025 |

Kaikkihan tulevalta puolisolta jotain asioita tai piirteitä toivovat.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Minäkin kirjoitin että haluan tummaihoisen miehen jolla on iso muna, ja joku sen heti poistatti. Outoa ettei saa kertoa unelmistaan. 

Vierailija
22/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, että en halua että tulevalla kumppanilla on lapsia ja tästä sitten suututtu ja aloitukset menneet poistoon.

Kun sä olet täysin varma siitä, että maailma pyörii vain sun napas ympärillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole ketään kaveria kenelle kertoa, tai vieläkin parempi mikset pidä omana tietonasi? 

No tämähän on kyllä keskustelupalsta, jossa on tarkoitus keskustella eri aiheista. Vai olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?

Vierailija
24/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti täällä pitäisi kenen tahansa kertoa omista unelmakumppaneistaan ja ilman että siitä kukaan mieltään niin pahasti pahoittaa että poistattaa. Aloituksen voi myös ohittaa. 

Vierailija
25/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, että en halua että tulevalla kumppanilla on lapsia ja tästä sitten suututtu ja aloitukset menneet poistoon.

Siis mitä ihmettä, pitäisikö minun ruveta isäpuoleksi jonkun toisen lapselle, jos en halua? En pidä lapsista yhtään ja siksi en halua naista jolla on lapsia. Ei mielestäni mitenkää kohtuutonta.Minulla ei esim.ole mitään ulkonäkö tai  muitakaa toiveita, vaan luonne merkkaa eniten.

Vierailija
26/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata että se aloitus, jossa sanottiin että äidit ovat kakkoslaadun naisia ja pilalla, oli sinun tekemä ja nyt uhriudut poistosta? 

Vierailija
27/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Minäkin kirjoitin että haluan tummaihoisen miehen jolla on iso muna, ja joku sen heti poistatti. Outoa ettei saa kertoa unelmistaan. 

No eipä tuossakaan mitään poistattamista ole. Mieltymyksensä kullakin.

Vierailija
28/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata että se aloitus, jossa sanottiin että äidit ovat kakkoslaadun naisia ja pilalla, oli sinun tekemä ja nyt uhriudut poistosta? 

En ole ap, enkä ole sellaista aloitusta itse ehtinyt näkemään, mutta mielipidehän tuokin vain on. Ei kaikkea kannata ottaa niin itseensä. Kaikki ei tykkää kaikista. Niin se maailma menee.

Vierailija
29/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se unelma nainen ei satu olemaan 150-157 pituinen ja minimissään 88 kiloinen niin sorrut naisvihaan ja olet epätoivoinen incel joka ei ikinä tule naista saamaan. Eli jos jäätävän kokoinen läski ei ole se unelmiesi rupikonna niin.. olkoon. Mutta terkkuja teille normaaleille näteille naisille,  tiedän että teitä siellä on, mutta kun nämä matamit jyrää teidät alleen jos jotain sanotte. 😪

Ai niin.. +165c. max 78kg.  b/c kuppi ja siniset silmät.

Sanoin sen sitten kuitenkin. Lällislää.

Ja kohta taas varisee..

Vierailija
30/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva unelmoi romaneista. Kyösti,Markus,Allan...

Vierailija
31/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika isoja lapsia ja silti toivoisin, että löytäisin kumppanin, jolla ei ole ainakaan kovin pieniä lapsia ja joka ei lapsia haluaisi  tehdä. En enää jaksa uudestaan pikkulapsiarkea. Voi olla mahdotonta, mutta kyllä toivoa saan silti.

Vierailija
32/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, pitäisikö minun ruveta isäpuoleksi jonkun toisen lapselle, jos en halua? En pidä lapsista yhtään ja siksi en halua naista jolla on lapsia. Ei mielestäni mitenkää kohtuutonta.Minulla ei esim.ole mitään ulkonäkö tai  muitakaa toiveita, vaan luonne merkkaa eniten.

Ehdottomasti pitää alkaa toisten lasten elättäjäksi. Sehän nyt on päivän selvää.

Mikä mies se sellainen on jolle ei kelpaa nainen jolla on useita lapsia useiden eri miesten kanssa? Joka toinen viikonloppu 5 naisen entistä köyrijä miestä hyppää ovelle iloisesti virnistäen ja kiittäen kun ruokit heidän lapsiaan.

Vierailija
33/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus etsiä omaa unelmakumppaniaan ja juuri niillä kriteereillä kuin itse haluaa. Siihen ei ole kenelläkään mitään nokankoputtamista. Joko unelmakumppaninsa löytää tai sitten ei löydä. Se on elämää, ei sen enempää. 

Vierailija
34/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän nyt yh- äidit ovat monen miehen mielestä kakkosluokan naisia. Tämä on kyllä ihan yleisesti varmaan kaikkien tiedossa.

Vierailija
35/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma nainen ei todellakaan ole yh lunttu.

Kaikelle muulle olen kyllä hyvin avoin, mutta johonkin se raja on kuitenkin aina vedettävä. Ajatus yh naisen kanssa olemisesta oksettaa tai vähintäänkin kuvottaa minua, enkä asialle mitään voi. Mutta kyllä käytetyllekin tavaralle löytyy aina ottajansa älkää masentuko.

Vierailija
36/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma nainen ei todellakaan ole yh lunttu.

Kaikelle muulle olen kyllä hyvin avoin, mutta johonkin se raja on kuitenkin aina vedettävä. Ajatus yh naisen kanssa olemisesta oksettaa tai vähintäänkin kuvottaa minua, enkä asialle mitään voi. Mutta kyllä käytetyllekin tavaralle löytyy aina ottajansa älkää masentuko.

Ihan samaa mieltä. Ei voi mitään!

Vierailija
37/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän nyt yh- äidit ovat monen miehen mielestä kakkosluokan naisia. Tämä on kyllä ihan yleisesti varmaan kaikkien tiedossa.

Saahan sitä toki jokaisella omat mieltymyksensä olla.

Itse en kyllä ymmärrä miksi äitiys ajaisi naisen kakkosluokkaan. Hyvin arvostettava rooli. 

M41

Vierailija
38/38 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin saa puhua, jos naiset kertovat unelmakumppanistaan. Miehet eivät saa niin täällä tehdä! Se on naisten esineellistämistä ja alistamista!😂👍

Ne teidän kommentit kuuluvat seksipalstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän