Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan keikkatyöt kannattavia päivätyön lisäksi?

Vierailija
04.01.2025 |

Terve! Teen kokoaikaista toimistötyötä ja ollut jo vuosia palkkakuopassa. Haluaisin vihdoin repäistä ja säästää vuoden aikana pesämunan jotta saisin asuntolainan ensimmäisen asunnon ostoon. Koska minulla ei ole mitään erityistaitoja ja korkeaa koulutusta, eikä itsensä myynti ole vaihtoehto, ainoaksi vaihtoehdoksi jää tehdä mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvin palkattuja keikkatöitä. Fyysisesti rasittava työ ei pelota, mutta toivoisin että palkka olisi suhteessa korkeaan versoprosenttiin jotenkuten kohdallaan. Mistä hanttihommista saa ihan ok palkkaa ja kannattaako tehdä jonkun vuokrafirman kautta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hohdokasta mutta itse tein homeen puhdistusta ja asbestin purkua opintojen ohella. Ei vaadita koulutusta ja tuntipalkka parempi kuin siivoojalla tai henkilökohtaisella avustajalla.

Vierailija
2/3 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hohdokasta mutta itse tein homeen puhdistusta ja asbestin purkua opintojen ohella. Ei vaadita koulutusta ja tuntipalkka parempi kuin siivoojalla tai henkilökohtaisella avustajalla.

Paljon tuntipalkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkatöistä nykyään joutuu kilpailemaan eläkeläisten kanssa, jotka eivät malta jäädä kotiin ja tekevät töitä tylsyyttään, rahat menevät säästötileille lapsille. Nuoret jotka oikeasti tarvitsevat toimeentuloa nyt jäävät sitten ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän