Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diffuuseri - kokemuksia?

Vierailija
04.01.2025 |

Pidän miedoista tuoksuista ja kotonakin olisi kiva saada välillä jotain hyvää tuoksua huoneeseen. Tai flunssassa esim. eukalyptuksen tuoksua. Minulla ei ole juurikaan kokemusta hajusteiden, eteeristen öljyjen tai diffuuserin käytöstä.

Jos käyttää diffuuseria, haihtuuko käytetty eteerinen tuoksu nopeasti vai voiko se pinttyä huoneeseen? Entä tarttuuko se vaatteisiin?

Olen suht herkkä ihoinen ja minulla on siitypölyallergiaa. Vahvat tuoksut ärsyttävät. Siksi kiinnostaa, että kuinka kauan nämä diffuuserien tuoksut viipyvät huoneilmassa ja haihtuvatko ne varmasti kokonaan pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä tuoksusta. Jos on vesipohjainen tuoksu, haihtuu nopeasti ja ei jää pitkäksi aikaa huoneeseen. Jos on öljypohjainen tuoksu, säilyy pitempään. Jos käyttää pitkään samaa tuoksua se voi pinttynyt huoneeseen ja haju tarttuu myös tekstiileihin ja vaatteisiin. Tuoksu pinttynyt kyllä ensin siihen diffuusooriin.

Vierailija
2/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierupohjainen diffuusori paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten diffuuseri liittyy hajuihin?

Vierailija
4/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämäni parhaista hankinnoista. Ja olen hajusteherkkä, mutta suurin osa eteerisistä öljyistä ei ole ongelma. Joskus käytän pelkkää vettä siinä, sillä kostuttaa ilmaa.

Vierailija
5/6 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 316 bemmissä M5:n diffuusori

Kulkee täysiin!

Jape2006

Vierailija
6/6 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi edullinen itse tehtävä vaihtoehto on pistää sinne diffuuseriin vaikka sitruuna-ja limemehua. Tulee raikasta tuoksua joka ei hyökkää päälle kuten ne valmiit joskus vähän saattaa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi