Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto suistui jokeen Nurmijärvellä neljä nuorta kuoli

Vierailija
04.01.2025 |

😢

Kommentit (2328)

Vierailija
2161/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Mutta tulisiko mäkeä alas luisuessa perä edellä sellaisia voimia, että sen pölkyn yli menisi ja katolleen jokeen päätyisi? 

Jos on valunut mäkeä ja sitten on auto jäänyt sutimaan siihen kun yritetty lähteä liikkeelle ja rengas sutiessa luiskahtanut pölkyn yli?

Vierailija
2162/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko sisarukset perheensä ainoat lapset? Ihanat nimet oli heille annettu.

Sellaiset nimet, jotka annetaan hyvin usein hedelmöityshoidoissa aikaansaaduille lapsille.

Ei ole mitään listaa tai tutkimusta mitä nimiä annetaan hoidoilla saaduille lapsille. Omanikin on saatu hoidoilla, eikä kukaan ole heidän nimiään kysellyt mihinkään tilastoon. 

Kukaan ei ole mistään listoista tai tilastoista puhunut. Itse olen usein törmännyt näihin nimiin hoidoilla saaduilla lapsilla.

Missä olet törmännyt hoidoilla alkunsa saaneisiin lapsiin noin paljon? Ei kenestäkään tunnista että hänet on saatu hoidoilla ellei hän itse tai vanhemp

Mitä järkeä koko nimijankutuksessa on, kun ketjun aiheena on ihmishenkiä vaatinut vakava onnettomuus.

Jankuttajat tässä joutaisi hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo mässäily! Aikuiset ihmiset.

Ei kaikki mässäile kuten itse teet. Älä yleistä!

Vierailija
2164/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton nyt saa katolleen aika helposti, riippuu renkaiden kulmasta. 

se tampereen tunnelissa autonsa kaatamu osannee kertoa lisää. 

Mutta kerrohan, miten saivat auton kaadettua sen pölkyn toiselle puolelle. 

Käsittääkseni auto nousee siltä puolelta ylös, jolla on jokin koroke... 

Kun alueen tie oli joen aiheuttaman haihtumisen myötä jäässä, niin oli se pööllikin peilipintainen ja liukas. Ymmärrättekö kun sileä tolppa siinä saa jääpinnan se ei pidä. Se ei pidä ei sitten mitään samoin kuin se tie. Päälle oli satanut kevyttä lunta, joka esti kaiken havaitsemisen. Kaikki saman valkoisen lumen peittämää ei korkeuseroja pöllistä ja tien pinnasta havaittavissa, eikä korkeuserot olisi edes auttaneet kun AUTON MASSA TYÖNTYY ETEENPÄIN TAI TAAKSEPÄIN TAI VAIKKA SIVULLE. Se auton oma massa jatkaa liikettä. Ja kun siin kun auto lähtee peilinpinnalla liukuun sitä ei pidättele mikään, vaikka auto tuskin edes aluksi liikkuisi.

Vierailija
2166/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^^ Mutta tulisiko mäkeä alas luisuessa perä edellä sellaisia voimia, että sen pölkyn yli menisi ja katolleen jokeen päätyisi? 

Jos on valunut mäkeä ja sitten on auto jäänyt sutimaan siihen kun yritetty lähteä liikkeelle ja rengas sutiessa luiskahtanut pölkyn yli?

Silloin tuskin on sellaisia voimia, että siitä katolleen jokeen päätyisi. Siis jos paikallaan sutii. 

Vierailija
2167/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo mässäily! Aikuiset ihmiset.

Ei kaikki mässäile kuten itse teet. Älä yleistä!

Mene hoitoon!

Vierailija
2168/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun auto törmäsi etupyörällä jalkakäytävän reunaan. Rengas niin sopivassa kulmassa, että auto kellahti kyljelleen jalkakäytävälle. Fysiiikan lait tässä määräävät.

Vierailija
2169/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tai millä sovelluksella?

Vierailija
2170/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun ei ole päästy jäistä mäkeä ylös, on peruutettu aikeissa yrittää uudestaan, mutta mennyt sillasta ohi. Jäinen puuparru maassa lumen alla tilanteessa antaa tavallaan lisää pontta ympäri menolle.

Vierailija
2171/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun auto törmäsi etupyörällä jalkakäytävän reunaan. Rengas niin sopivassa kulmassa, että auto kellahti kyljelleen jalkakäytävälle. Fysiiikan lait tässä määräävät.

Elikkä takapyörä olisi pölkkyyn osunut niin että katolleen kääntyi ja liukui jokeen. Silloin auto löydettäessä oltava keula rantaan päin. 

Vierailija
2172/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä tapauksessa olisi voitu selvitä jos autossa olleista joku tai jotkut olisivat nousseet katsomaan tiealuetta. Mutta jos auto lähti yllättäen liukuun, eikä maanpintaa eteen tai taakse kyennyt kukaan näkemään niin siinä kävi näin.

Onko nyt selvää mistä suunnasta auto tuli. Sillan yli vai sieltä ylämäestä?

Kai sen heidän älysovelluksista näkee, jos niistä näkee missä ovat liikkuneet.

Vierailija
2173/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko uskossa olevia nuoria? Joku heitti tuon, että monilapsisista perheestä ne sisarukset (lestadiolaisiako siis) Ja niin heti tiedettiin kertoa, että päihteillä ei ole osuutta turmaan. Ja joku kertoi, että urheilevia nuoria olivat. Ja heillähän ei löydy sometilejäkään

Vierailija
2174/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko uskossa olevia nuoria? Joku heitti tuon, että monilapsisista perheestä ne sisarukset (lestadiolaisiako siis) Ja niin heti tiedettiin kertoa, että päihteillä ei ole osuutta turmaan. Ja joku kertoi, että urheilevia nuoria olivat. Ja heillähän ei löydy sometilejäkään

No nyt! Jos nuoret harrastaa urheilua eikä dokaa, se ei todellakaan tarkoita että uskossa ollaan! Ei ainakaan meidän perheessä.

Ja hei, kaikkien sometilit eivät ole julkisia. Ja tämmöisissä tapauksissa omaiset saavat suljettua ne nopeasti. Tiedän että onnistuu kun olen ikävä kyllä joutunut niin tekemään kuolleen omaisen tileille mediapyörityksen ja uteliaiden urkkioiden vuoksi.

Vierailija
2175/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kun ei ole päästy jäistä mäkeä ylös, on peruutettu aikeissa yrittää uudestaan, mutta mennyt sillasta ohi. Jäinen puuparru maassa lumen alla tilanteessa antaa tavallaan lisää pontta ympäri menolle.

Voi myös olla, että kun auton pyörät on lyöneet tyhjää niin vaistomainen reaktio on vetää jarru pohjaan. Tämä valitettavasti aiheuttaa vielä enemmän nopeutta liukkaassa ylämäessä. Ja valuu alas tosi nopeasti jolloin paniikki iskee ja pitää jarrun pohjassa vahingossa. Vaikea tilanne joka kuskille.

Vierailija
2176/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset nimet, jotka annetaan hyvin usein hedelmöityshoidoissa aikaansaaduille lapsille.

Ei ole mitään listaa tai tutkimusta mitä nimiä annetaan hoidoilla saaduille lapsille. Omanikin on saatu hoidoilla, eikä kukaan ole heidän nimiään kysellyt mihinkään tilastoon. 

Kukaan ei ole mistään listoista tai tilastoista puhunut. Itse olen usein törmännyt näihin nimiin hoidoilla saaduilla lapsilla.

Missä olet törmännyt hoidoilla alkunsa saaneisiin lapsiin noin paljon? Ei kenestäkään tunnista että hänet on saatu hoidoilla ellei hän itse tai vanhemp

Koska olen itsekin saanut lapseni hoidoilla ja olen kuulunut lapsettomuusryhmiin somessa, jossa on kerrottu lasten nimet.

Vierailija
2177/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat hoidoilla saadut lapset, oletteko kaapanneet eli pakkoadoptoineet hoitolapsia?

Etkö oikeasti tiedä vai esitätkö trendikkäästi tyhmää?

Vierailija
2178/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes yksi ovi kun olisi ollut raollaan niin paine ei olisi sulkenut ovea niin tiukasti. Lisäksi tuossa oli n. 1,8 m syvää eli jos olisi vain ulos päässyt olisi aika varmasti pelastunut.

Kun yht'äkkiä roikut turvavyössä pää alaspäin pimeässä täydessä autossa rytkähdyksestä (kenties pääkin vielä kopsahtanut vähän kattoon) ehkä pikkasen tai enemmänkin pöllämystyneenä, jopa pökertyneenä, auto täyttymässä vedellä, etkä todennäköisesti ole mitenkään edes mentaalisesti valmentautunut tuollaiseen tilanteeseen (ja jos vielä et hallitsisi sukeltamista etkä uimista) niin kyllähän se olisi aika tekemätön paikka. 

Vierailija
2179/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt! Jos nuoret harrastaa urheilua eikä dokaa, se ei todellakaan tarkoita että uskossa ollaan! Ei ainakaan meidän perheessä.

Ja hei, kaikkien sometilit eivät ole julkisia. Ja tämmöisissä tapauksissa omaiset saavat suljettua ne nopeasti. Tiedän että onnistuu kun olen ikävä kyllä joutunut niin tekemään kuolleen omaisen tileille mediapyörityksen ja uteliaiden urkkioiden vuoksi.

En tarkoittanut, että urheilevat ovat uskossa, vaan päihteiden käyttämiseen, että olivat urheilivia.

Vierailija
2180/2328 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa olet nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä