Olen laihtunut erään lisäravinteen avulla 10 kg 1,5 kuukaudessa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Amfetamiini?
Huoh, ei. Tämä ei ole mikään huume.
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Sanoin että voisin kertoa, mutta en näe syytä miksi kertoisin. Mitä minä siitä hyötyisin?
Joo mä tiedän!! Se on se mikä sen nimi nyt olikaan.. öö..
Mut kuitenki ohjeis oli et samaan aikaan sen käytön kanssa ei saa käyttää sokeria eikä runsaasti hiilareita ja annoskoot pitää olla pieniä. Kasviksia kuuluu syödä kuurin aikana paljon ja liikkua runsaasti.
Ja joo, se toimii!
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiedän!! Se on se mikä sen nimi nyt olikaan.. öö..
Mut kuitenki ohjeis oli et samaan aikaan sen käytön kanssa ei saa käyttää sokeria eikä runsaasti hiilareita ja annoskoot pitää olla pieniä. Kasviksia kuuluu syödä kuurin aikana paljon ja liikkua runsaasti.
Ja joo, se toimii!
Huoh, tuolla tavalla tulet vain romahtamaan jaksamisen kanssa kun taas minä jatkan kuin työhevonen vähäisellä kaloreilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Sanoin että voisin kertoa, mutta en näe syytä miksi kertoisin. Mitä minä siitä hyötyisin?
Hyödyt välillisesti paljonkin! Mutta, jos olet niin tyhmä, ettet tajua miten, niin enpä taida sulle kertoa...
Mä oon laihtunut nyt 25 kg lisäravinteella nimeltä laihdutuslääke. Voin suositella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Hyödyt välillisesti paljonkin! Mutta, jos olet niin tyhmä, ettet tajua miten, niin enpä taida sulle kertoa...
Ylipainosi ei ole minun ongelmani. Maksa minulle 500 euroa niin voin paljastaa. En näe syytä välittää muista ihmisistä ellen hyödy siitä rahallisesti.
Läskiä se ei ole vaan suurin osa nesteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Ylipainosi ei ole minun ongelmani. Maksa minulle 500 euroa niin voin paljastaa. En näe syytä välittää muista ihmisistä ellen hyödy siitä rahallisesti.
Välillisesti tulisit hyötymään rahallisesti paljon paljon enemmän kuin 500 euroa. Mutta enpäs kerrokaan, että millä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Välillisesti tulisit hyötymään rahallisesti paljon paljon enemmän kuin 500 euroa. Mutta enpäs kerrokaan, että millä tavoin.
Mukahauska viisastelevä läski siellä vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laihtunut nyt 25 kg lisäravinteella nimeltä laihdutuslääke. Voin suositella!
Jooh, lihot takaisin heti jos lopetat käytön :D Todella järkevää. Kuin käyttäisi tupakkaa laihduttamiseen, hiihihihihi idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Läskiä se ei ole vaan suurin osa nesteitä.
Mahdollisesti myös lihasmassa on vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Mukahauska viisastelevä läski siellä vinkuu.
Et parempaa keksinyt 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti
Pidä pintasi! Ei näille arvostamattomille lumpuille kannata mitään kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ozempic?
Tuohon roskaan en koskisi ikinä. Tiedän metodeita jotka toimivat tehokkaammin uber läskeille.
Amfetamiini?