My heritage veloitti tililtäni 179,50€
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä on ihminen, joka antaa jollekin firmalle suoraveloitusoikeuden...
Näköjään on.
Kuinka tyhmiä ovat kaikki netflicksin tilaajat, kännykkä sähkö ym suoraveloitusmaksajat...?
Kyllä. KAIKKI jotka antavat ulkopuoliselle taholle suoraveloitusoikeuden ovat yksiselitteisesti tyhmiä. Ainoastaan pankki saa minun tililtäni veloittaa mitään suoraan ja sekin vain siksi että siitä ei ole mahdollisuutta kieltäytyä.
Olen yksi niistä. "Voit lopettaa koska tahansa" asiakaspalveluun ei saanut yhteyttä, niin kuoletin kortin. Känni päissään liityin johonkin Treffi palveluun, huomasin että olikin tekaistuja profiileja.
Kaveri (aivovaimmainen sellainen) liittyi treffipalveluun. Viesteihin kyllä vastattiin mutta jokaisen viestin lähetys maksoi. Luuli ihan tosissaan että joku alaikäinen kaunis nuori nainen oli hänestä (40V, lihava) kiinnostunut. Kummasti tuli verukkeita aina kun piti tavata.
Ei ***tu mitä torspoja tällä planeetalla pyörii tuhlaamassa happea.
Ne on veloittanu siitä, kunnovat poistaneet tilisi ja geneettiset tietosi heidän rekisteristään.
Vinkkinä. Näihin kannattaa laittaa joku muu pankkikortti kuin mitä muuten käyttää. Esimerkiksi itselläni on s-pankin kortti, mihin menee vain bonukset. Siellä on rahaa jotain pari kymppiä. Sillä maksan, jos haluan kokeilla jotain tuollaista. Sinne kun voi tarvittaessa siirtää just sen summan mitä tarvitsee. Mutta se palvelu ei saa uusittua tilausta enää, jos on yhtään isompi summa.
Turha se on täällä tietämättömien sekaan huudella. Mene faceen Yhteiset sukujuuret - sukututkimusta nykypäivän työkaluin ryhmään, siellä on ihmiset jotka osaavat auttaa. Kyllä se vaan niin on, että niin pitkään kun sitä tilausta ei peru, se veloitetaan, tai on tehnyt alunperin määräaikaisen tilauksen. Sieltä kannattaa aina poistaa kortin tiedot kun se maksu on maksettu jonka halusikin maksaa.
Täysin luotettava firma, kun itse toimii oikein, ja aina saa oikaistua asiat.