My heritage veloitti tililtäni 179,50€
Kommentit (25)
Kuinka tyhmä on ihminen, joka antaa jollekin firmalle suoraveloitusoikeuden...
Näköjään on.
Oliko joku ilmainen kokeilu tietyn aikaa, joka nyt päättyi?
Varokaa ! Sain MyHeritagelta kaikkien tilien lopetuksesta ja tietojeni poistamisesta vahvistuksen sähköpostilla. Tililtäni oli MyHeritage veloitti sen jälkeen 179,50 €. Olen lähettänyt lukuisia sähköposteja maksun saamisesta takaisin, mutta ei yhtään vastausta ole tullut. Samoin olen ilmoittanut, etten halua firman palveluja, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Kuukauden ruokarahat menivät, samoin luottamus. Rehellisyys on kaukana tällaisesta liiketoiminnasta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Kuinka tyhmiä ovat kaikki netflicksin tilaajat, kännykkä sähkö ym suoraveloitusmaksajat...?
Eihän siellä edes ole mikään paketti mikä makaisi 179,50€. 159€ taitaa olla halvin.
Miksi olet antanut luottokortti tiedot sinne? Ei kai ne mitään voi automaattisesti veloittaa,jos niillä ei tietoja ole. Jäikö ehdot lukematta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä My Heritage on?
"MyHeritage DNA-testi on erittäin tarkka ja luotettava DNA-osumien tunnistamisessa. Etnisen alkuperän arvio antaa erittäin tarkkoja tuloksia useimmille ihmisille, mutta se on silti vain arvio, ja sitä on tarkasteltava asiayhteydessä ja sen luontaiset rajoitukset huomioon ottaen.12.1.2022
https://education.myheritage.fi article
Kuinka Kauas Taaksepäin DNA-tulokset Ulottuvat? - MyHeritage Tietopankki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Kuinka tyhmiä ovat kaikki netflicksin tilaajat, kännykkä sähkö ym suoraveloitusmaksajat...?
Kyllä. KAIKKI jotka antavat ulkopuoliselle taholle suoraveloitusoikeuden ovat yksiselitteisesti tyhmiä. Ainoastaan pankki saa minun tililtäni veloittaa mitään suoraan ja sekin vain siksi että siitä ei ole mahdollisuutta kieltäytyä.
Pitää olla muutenkin tyhmä jos jotakin sukututkimuksia tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Ei minulla mene yksikään noista automaattisesti tililtä. Netfilixin käyttö jo sinällään on typerää ja kännykkä-, sähkö- yms laskut menevät tililtä vasta kun itse olen ne TARKISTANUT JA HYVÄKSYNYT.
Hei Vierailija,
Lähetä sähköpostia osoitteeseen Shane.vipsupport@myheritage.com rekisteröidystä sähköpostiosoitteesta MyHeritagessa, jotta voin paikantaa tilisi. Anna lisäksi suora linkki tähän ketjuun, niin autan sinua mielelläni.
Parhain terveisin, Shane, MyHeritage-tiimi (Käännös tarjoaa Google Translate)
Hello Vierailija,
Please send an email to Shane.vipsupport@myheritage.com from your registered email address at MyHeritage so that I may locate your account. In addition, please provide a direct link to this thread and I'll gladly assist you further.
Best regards,
Shane, MyHeritage Team (Translation provided by Google Translate)
Vierailija kirjoitti:
Varokaa ! Sain MyHeritagelta kaikkien tilien lopetuksesta ja tietojeni poistamisesta vahvistuksen sähköpostilla. Tililtäni oli MyHeritage veloitti sen jälkeen 179,50 €. Olen lähettänyt lukuisia sähköposteja maksun saamisesta takaisin, mutta ei yhtään vastausta ole tullut. Samoin olen ilmoittanut, etten halua firman palveluja, koska niistä ei ole mitään hyötyä. Kuukauden ruokarahat menivät, samoin luottamus. Rehellisyys on kaukana tällaisesta liiketoiminnasta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mutta nytten kaupallisella yhtiöllä on sun geenitiedot ja maksoit siitä. Kai olet liittynyt thl:n geenipankkiin, siitä on sentään jotain hyötyä lääketieteen tutkimukselle jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Kyllä. KAIKKI jotka antavat ulkopuoliselle taholle suoraveloitusoikeuden ovat yksiselitteisesti tyhmiä. Ainoastaan pankki saa minun tililtäni veloittaa mitään suoraan ja sekin vain siksi että siitä ei ole mahdollisuutta kieltäytyä.
Olen yksi niistä. "Voit lopettaa koska tahansa" asiakaspalveluun ei saanut yhteyttä, niin kuoletin kortin. Känni päissään liityin johonkin Treffi palveluun, huomasin että olikin tekaistuja profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka luovuttaa DNA:nsa kansainväliselle yritykselle ilman mitään takeita miten sitä tullaan käyttämään seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana? Ihmisten typeryydellä ei ole mitään rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on.
Ei minulla mene yksikään noista automaattisesti tililtä. Netfilixin käyttö jo sinällään on typerää ja kännykkä-, sähkö- yms laskut menevät tililtä vasta kun itse olen ne TARKISTANUT JA HYVÄKSYNYT.
Sähkön ja varsinkin kännykän käyttö on merkki siitä että ihminen on menettänyt täysin elämnhallintansa
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kerro meille muillekin, mikä on noin hauskaa!
Geeniperimässäsi on 1% inuiittia, 2% romanialaista hevosvarasta ja 97% tyhmyyttä
Sulla on sinne joku automaattisesti uudistuva tilaus tms