Kehtaatko masturboida lemmikkisi nähden?
Kommentit (30)
Kissani katselee aina niin paheksuvasti, jos sormeilen itseäni hänen nähtensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollikissa ei ole sellaisesta kiinnostunut, mutta pari kertaa on tullut ihan viereen katselemaan varsinaista aktia ja se on lopahtanut siihen. 😃
Tyttöystävällä oli leikattu kollikissa joka oleskeli aina ikkunalla, lämmitetyllä kylpyhuoneen lattialla, vaatekaapin päällä tai missä tahansa muualla kuin yöpöydällä.u
Ainoastaan silloin kun se arvasi 100% tarkkuudella että olimme menossa tyttöystävän kanssa sänkyyn se hyppäsi sängyn vieressä olevalle yöpöydälle ja asettui mukavaan asentoon limpuksi etutassut alle taitettuna naama kohti sänkyä odottamaan esitystä. Vain popparit ja kylmä olut puuttuvat.
Jos yritin nostaa sitä pois tämä lutuisa syliin tunkeva hurisija räppäsi välittömästi tassulla. Hän ei lähde mihinkään.
Ai että on rasittava kissa, just tuon takia en niitä i
Tuo on kuule todella harmiton varrattuna tyttöystävän uroslabbikseen joka oli pakko lukita vessaan koska se hyppäsi väkisin päälle kolmanneksi eikä edes välittänyt kumpi jäisi sandwichissa keskimmäiseksi.
Tyttöystävästä en osaa sanoa mutta minä en ainakaan halunnut näin avartavaa kokemusta. Oli ihan järkky HK Bleu.
Tyttöystäväsi on totuttanut sen tuohon, ei se muuten noin tekisi!
Masturboinnista eivät erityisemmin välitä meidän koirat.. Nukkuvat yleensä jos sitä teen. Mutta seksiä ei harrasteta jos ovat samassa huoneessa.. Hyppivät muuten päälle. Saattavat kyllä välillä vinkua oven takana tai vähintään kuono näkyy oven alta. Semmosta :D Onneksi se yleensä vaan naurattaa meitä miehen kanssa.
Kyllä eläinkin ymmärtää. Voi katsoa paheksuvasti.
Onko mustasukkainen eläin estänyt aktia?
Vanhapiiat eivät ainoastaan kehtaa vaan antavat niiden kattien nuolla haisevat römpsänsä.
Smidgaiset kalut ne vasta haisevatkin!!! YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Smidgaiset kalut ne vasta haisevatkin!!! YÖK.
Mitäon "smidga"?
Mun labbis tulee aina katsomaan jos mä hieron pilluani ja se tahtoo aina nuolla sitä. En estä.
Juu kyllä siinä akti loppuu jos kissa iskee heiluviin kulkusiin kiinni kynsillään. ;D