Vinkki ABC:n sarjapesujen ostajalle!
Jos ostat esimerkiksi tänään Premium-pesut 3 1:n hinnalla, voit luovuttaa pesuja tuttavan käyttöön, ellet ehdi käyttää kaikkia itse. Sinun pitää vain tunnistaa ABC-sovelluksessa pesuun saapuvan tuttavan auto.
Kommentit (23)
Tätä ei ABC mainosta, mutta on testattu että tämä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä vinkki 😂
Ei ole. On parempi että joku hyötyy maksetuista pesuista kuin että ne menevät hukkaan, jos ei ehdi kaikkia käyttää 90 päivän aikana.
Ei ole tarvetta, on Boss Gloss 33€/kk soppari.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta, on Boss Gloss 33€/kk soppari.
Ok
Ihan hyvä vinkki mutta mitä jos ei ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Anna ylimääräinen pesu tuttavalle käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet köyhä?
Kuka on köyhä?
Olen etänä päästänyt vaimon autollaan pesuun abc appilla, joka kyllä epäilee, etten ole paikalla, mutta on antanut sen tehdä. Jäi kyllä yksi pesu käyttämättä unohduksen takia. Olisi pitänyt tehdä positiivinen källi ja maksaa jonkun randomin pesu, jos olisi tajunnut deadlinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen etänä päästänyt vaimon autollaan pesuun abc appilla, joka kyllä epäilee, etten ole paikalla, mutta on antanut sen tehdä. Jäi kyllä yksi pesu käyttämättä unohduksen takia. Olisi pitänyt tehdä positiivinen källi ja maksaa jonkun randomin pesu, jos olisi tajunnut deadlinen.
Hyvä idea! Ilmainen pesu olisi iloinen yllätys pesuun menevälle.
Vierailija kirjoitti:
Silloin voi järjestää vauva.fi osoitteessa tietokilpailun ja jakaa autopesut voittajille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voi järjestää vauva.fi osoitteessa tietokilpailun ja jakaa autopesut voittajille
Saavu Posion ABC:n pesukadulle tammikuun viimeisenä tiistaina klo 18 aikaan ja yllätyt. Ilmoita täällä ensin rekisterinumerosi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavu Posion ABC:n pesukadulle tammikuun viimeisenä tiistaina klo 18 aikaan ja yllätyt. Ilmoita täällä ensin rekisterinumerosi. 👍
Nähdäänkö kulman takana?
Vierailija kirjoitti:
Hanki niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjapesijä, ilmianna itsesi!
Tunnistat minut vihreästä asiakasomistajan etukortista.
Siis kuka maksaa erikseen auton pesusta? Mulle ainakin auto on liikkumisväline pisteestä toiseen jota säilytetään ulkona ja suomen olosuhteissa etenkään talvella se ei puhtaana pysy. Aivan turha maksaa mistään pesuista, vesisade liuottaa suurimmat kurat pois ja muuten saa olla mikä on.
Joskus kun liikenteessä näkee että auto on puunattu ihan kiiltäväksi niin sitä ajattelee että eipä tuokaan ensimmäisten kuralätäköiden jälkeen paljoa muusta erotu.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka maksaa erikseen auton pesusta? Mulle ainakin auto on liikkumisväline pisteestä toiseen jota säilytetään ulkona ja suomen olosuhteissa etenkään talvella se ei puhtaana pysy. Aivan turha maksaa mistään pesuista, vesisade liuottaa suurimmat kurat pois ja muuten saa olla mikä on.
Joskus kun liikenteessä näkee että auto on puunattu ihan kiiltäväksi niin sitä ajattelee että eipä tuokaan ensimmäisten kuralätäköiden jälkeen paljoa muusta erotu.
Mitä juuri luin? Epätodellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ylimääräinen pesu tuttavalle käyttöön.
Huom! Pesun pystyy käyttämään vain sen Osuuskaupan alueella, josta sarjapesu on sovelluksessa ostettu. Imatran pesukadulle ostettuja sarjapesuja et voi Torniossa käyttää.
No olipa typerä vinkki 😂