Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 3000€ budjetti yksin matkustavan n. 10 päivän reissulle?

Vierailija
03.01.2025 |

Onko ihan hölmöä laittaa tuollaista summaa yhteen matkaan yhdelle? Lentoihin menisi n.400€. Sitten olisi junamatkoja eri paikkoihin ja yöpymistä pienissä maaseutuhotelleissa joissa yllättävän kovat hinnat. Olisi niin vain unelma päästä tuonne paikkaan ja kiertää maaseutua. Olisi tiettyjen elokuvien ja sarjojen kuvauspaikkoja jotka samalla kuitenkin historiallisia nähtävyyksiä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on hätänä? Mun vuosiansio on n.39 000€. Ei mun mielestä mikään paska palkka. Hain toista työtä väliaikaisesti koska haluan saada enemmän rahaa kasaan.

Ap

Et osaa vähentää menoja? Tuolla palkalla pitäisi tuo saada säästöön 2 kuukaudessa.

Eli vähän epäilen palkkasi todenperäisyyttä. Todennäköisesti joko et osaa elää tulojen mukaan tai olet työtön trolli.

Mä säästän samalla omakotitalon lainan omarahoitusosuutta. Että sellaista.

Ap

Ei sellaista tarvitse enää nykyään. Ja vaikka laina olisi riittävän suuri johon ei vakuutuspalvelu riitä niin sen saa tuolla palkalla nopeasti kasaan. Pitäisi pystyä säästämään 18 000 euroa vuodessa. 

Vierailija
42/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on hätänä? Mun vuosiansio on n.39 000€. Ei mun mielestä mikään paska palkka. Hain toista työtä väliaikaisesti koska haluan saada enemmän rahaa kasaan.

Ap

Et osaa vähentää menoja? Tuolla palkalla pitäisi tuo saada säästöön 2 kuukaudessa.

Eli vähän epäilen palkkasi todenperäisyyttä. Todennäköisesti joko et osaa elää tulojen mukaan tai olet työtön trolli.

Ap

Ei sellaista tarvitse enää nykyään. Ja vaikka laina olisi riittävän suuri johon ei vakuutuspalvelu riitä niin sen saa tuolla palkalla nopeasti kasaan. Pitäisi pystyä säästämään 18 000 euroa vuodessa. 

No kyllä todellakin tarvitsee jos ei ole muuta vakuutta. Asun pienellä paikkakunnalla eikä tänne myönnetä mitään firmojen vakuuksia. En todellakaan pysty säästämään tuollaisia summia vuodessa. Sä et tiedä mun menoista joten lopeta jo. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle kuulostaa! Pohtisin kyllä lentoa suoraan Ediin ja jättäisin Lontoon toiseen kertaan. Briteissä on myös tosi paljon junalakkoja mikä kannattaa ottaa huomioon kun tekee suunnitelmia.

Vierailija
44/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei sellaista tarvitse enää nykyään. Ja vaikka laina olisi riittävän suuri johon ei vakuutuspalvelu riitä niin sen saa tuolla palkalla nopeasti kasaan. Pitäisi pystyä säästämään 18 000 eur

Mene pois. Mä olen ostamassa itselleni kotia. En mitään sijoituskohdetta. Mua vituttaa sun kaltaiset besserwisserit jotka kuvittelee olevansa joka asiassa oikeassa. Häivy.

Ap

Vierailija
45/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika realistinen budjetti jossain vähän etelämpänä, Suomessahan tuolla ei pärjäisi. Hyvä syy olla matkustamatta!

Vierailija
46/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika realistinen budjetti jossain vähän etelämpänä, Suomessahan tuolla ei pärjäisi. Hyvä syy olla matkustamatta!

Suuntana Skotlanti.

Ap

Vierailija
47/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä on jättää elämä elämättä. 

Hölmöä on saastuttaa yhteistä planeettaamme ja tuhota luontoa siksi, että hautakivessä ei lopultta lue muuta kuin sukunimi .

Sinun elämäsi voi ihan  vapaasti olla kuolemista. Itse en kiitos vain välitä tuollaisesta kitumisesta. Kerro viisaana mihin se otsonikato paniikki hävisi? Entä ne happosateet? maapallo on tuhoutunut milloin mistäkin syystä jo tuhansia kertoja ja nyt se tuhoutuu siihen kun Pekka käy Pirkon kanssa espanjassa lomalla. Niin ja luonnollisesti suomalaiset lentomatkat tuhoavat planeetan mutta jenkkien lennot eivät. Yritä nyt Jeesuksen rakas pullahiiri edes vähän suhteuttaa asioita ja mene vaikka istumaan keskelle saksalaista autobaanaa välillä.

Vierailija
48/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vänkääjä tänne ketjuun on tullut,  nyt keskustellaan AP: n hyvältä kuulostavasta reissusta eikä mistään sijoitusasunnoista/työstä/elämäntilanteesta.

Ap, hyvältä kuulostaa suunnitelmasi. Anna palaa ja nauti reissustasi ja anna kateellisen louskuttaa.

T. Eri

Vierailija
49/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei kadu sitä, minkä tekee, vaan sitä minkä jättää tekemättä.

Vierailija
50/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuhlaa 3000 euroa johonkin turhuuteen kun voisi käyttää rahan puolisoonsa.

Aivan sekaista touhua ap:lta.

N28

Vierailija
51/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vänkääjä tänne ketjuun on tullut,  nyt keskustellaan AP: n hyvältä kuulostavasta reissusta eikä mistään sijoitusasunnoista/työstä/elämäntilanteesta.

Ap, hyvältä kuulostaa suunnitelmasi. Anna palaa ja nauti reissustasi ja anna kateellisen louskuttaa.

T. Eri

Sinä et päätä mistä täällä keskustellaan. Tässä voidaan keskustella vaikka seksistä jos joku niin haluaa tehdä. Ymmärrätkö?

Vierailija
52/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse epäilet, niin onhan se tyhmää, todellakin!

Minä ainakin epäilen kaikkea, enkä olisi koskaan poistunut kotoa, jos tuon mukaan olisin elänyt. Sellainen vasta tyhmää olisikin. Ap:n suunnitelma kuulostaa hyvältä

Vierailija
53/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois joku kiva 155-160 senttinen nätti misu jonka ottais mukaan niin voisin lähteäkkin johonkin lämpimään maahan reissuun. Ja ei,en antais koska olen pihtarisika, mutta turvaksi, ettei joku ulkomaan elävä eukko änkeäis iholle. Sais olla vähän kipakampikin nainen hätistelemässä niitä pois.

Vierailija
54/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kaada sinun elämää. Mieti kuinka kauan tuollaisen säästäminen kestää. Kyllä varmasti tulee muitakin menoja elämässä.

Vierailija
55/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt pari suunnilleen tuon hintaista reissua. Paljolta tuntuu, mutta ovat olleet ehdottomasti sen arvoisia. Kannattaa ihan oikeasti mennä juuri sinne minne haluaa, ja yöpyä sellaisissa paikoissa missä haluaa.

Yksin kun lähtee, niin ei tarvitse tehdä kompromisseja minkään suhteen ja voi käyttää rahansa tasan mihin haluaa. Jonkun toisen mielestä voi olla tuhlausta, mutta mitä sitten jos kerran rahat riittää?

Vierailija
56/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuhlaa 3000 euroa johonkin turhuuteen kun voisi käyttää rahan puolisoonsa.

Aivan sekaista touhua ap:lta.

N28

Niin. Sinulle nyt voisi kyllä pienet rasvaimut tehdä hyvää ja ei nuo tissitkään oikein enää kovin häävit ole. Toisaalta olet aika itsekäs turhake, että järkevintä sijoittaa vaan suoraan uuteen naiseen ja ottaa se mukaan lomareissulle.  Ai niin, pikku vinkki.. LAIHDUTA!!

Vierailija
57/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Sinä et päätä mistä täällä keskustellaan. Tässä voidaan keskustella vaikka seksistä jos joku niin haluaa tehdä. Ymmärrätkö?

Olisiko sinulla hetki aikaa keskustella jeesuksesta?

Vierailija
58/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaat suhata junalla noin paljon, mikset osta Interrail-lippua?

Miksi ostaisin? Ei kyse ole mistään Interrailista. 

Ap

Interrail on junalla matkustamista. Ei sen kummempaa. Ei se ole synonyymi reppureissaamiselle tai hostelleissa yöpymiselle, vaan junalla voi mennä luksushotellista toiseen. Ei sinun tietenkään tarvitse sellaista lippua ostaa, etenkään jos haluat mieluummin matkustaa vähän paremmin, mutta nyt vain kuulosti siltä, että sinulla ehkä on vanhentunut tai stereotyyppinen käsitys siitä, kuka Interrail-lipulla voi matkustaa. 

En ole tuo, jolle vastasit.  

Vierailija
59/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kaada sinun elämää. Mieti kuinka kauan tuollaisen säästäminen kestää. Kyllä varmasti tulee muitakin menoja elämässä.

Mietin. 3kk kestää. Joka kuukausi siirrän 1000€ sivuun palkastani. Olen tehnyt niin jo 7 vuotta.

Vierailija
60/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin. 3kk kestää. Joka kuukausi siirrän 1000€ sivuun palkastani. Olen tehnyt niin jo 7 vuotta.

Justhan sanoit ettet kykene säästämään noin isoja summia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi