Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 3000€ budjetti yksin matkustavan n. 10 päivän reissulle?

Vierailija
03.01.2025 |

Onko ihan hölmöä laittaa tuollaista summaa yhteen matkaan yhdelle? Lentoihin menisi n.400€. Sitten olisi junamatkoja eri paikkoihin ja yöpymistä pienissä maaseutuhotelleissa joissa yllättävän kovat hinnat. Olisi niin vain unelma päästä tuonne paikkaan ja kiertää maaseutua. Olisi tiettyjen elokuvien ja sarjojen kuvauspaikkoja jotka samalla kuitenkin historiallisia nähtävyyksiä.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä on jättää elämä elämättä. 

Hölmöä on saastuttaa yhteistä planeettaamme ja tuhota luontoa siksi, että hautakivessä ei lopultta lue muuta kuin sukunimi .

Vierailija
22/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hölmöö, vaan aivan upea reissu. Ite ollaan katottu miehen kaa ihan  vastaavaa, yli 5000€  mennee varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin kyllä enemmän ihan varalta ja kaksi korttia mukaan ja tieto luottoyhtiölle että matkustelet tuolla ajalla niin eivät blokkaa kortteja varsinkin jos et yleensä matkustele.

Vierailija
24/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaisin kyllä enemmän ihan varalta ja kaksi korttia mukaan ja tieto luottoyhtiölle että matkustelet tuolla ajalla niin eivät blokkaa kortteja varsinkin jos et yleensä matkustele.

No toki pitää hätävaraa olla, sehän on selvää. Mutta siis tavoitebudjetti tuo n. 3000€. Kaksi korttia löytyy koska mulla on tilit kahdessa eri pankissa.

Ap

Vierailija
25/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin juuri huoneen kahdeksi yöksi Falklandista siitä hotellista mikä näkyy Outlander-sarjassa. <3

Ap

Vierailija
26/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä nyt suunnitelmia tehnyt ja alkaa näyttämään siltä, että 10 päivää ei ehkä sittenkään riitä. Ehkä vaatii 11 tai 12 päivää. Täytyy alkaa hemmetinmoinen säästäminen ja toivon mukaan saan sen osa-aikaisen etätyön jota hain, niin on paljon helpompi säästää.

Ap

Vierailija
27/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä nyt suunnitelmia tehnyt ja alkaa näyttämään siltä, että 10 päivää ei ehkä sittenkään riitä. Ehkä vaatii 11 tai 12 päivää. Täytyy alkaa hemmetinmoinen säästäminen ja toivon mukaan saan sen osa-aikaisen etätyön jota hain, niin on paljon helpompi säästää.

Ap

Työttömänä matkustelet ja säästät? Selvästi on tuet liian hyviä.

Ja on aivan järjetöntä tuhlata rahaa noin paljon matkailuun. Sijoittaisit rahan niin vaurastuisit.

Vierailija
28/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja on aivan järjetöntä tuhlata rahaa noin paljon matkailuun. Sijoittaisit rahan niin vaurastuisit.

Työttömänä? Missä mä kirjoitin olevani työtön? Mä olen ihan kokopäiväisessä työssä ja hain tähän sivuun osa-aikaista etätyötä.

Ap

Vierailija
29/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työttömänä? Missä mä kirjoitin olevani työtön? Mä olen ihan kokopäiväisessä työssä ja hain tähän sivuun osa-aikaista etätyötä.

Ap

Täytyy olla paska palkka että tarvii toisen työn. Käytännössä siis työtön luuseri.

Vierailija
30/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat suhata junalla noin paljon, mikset osta Interrail-lippua?

Vierailija
31/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Täytyy olla paska palkka että tarvii toisen työn. Käytännössä siis työtön luuseri.

Mikä sulla on hätänä? Mun vuosiansio on n.39 000€. Ei mun mielestä mikään paska palkka. Hain toista työtä väliaikaisesti koska haluan saada enemmän rahaa kasaan.

Ap

Vierailija
32/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin? Ei kyse ole mistään Interrailista. 

Ap

Vierailija
33/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kolme tonnia ole hinta eikä mikään unelmasta. Niin ja näin reissusta ehkä, mutta ei unelmasta.

Vierailija
34/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pointtina se, että ne junamatkat tulevat näin paljon halvemmiksi. Oletko tyhmä?

Vierailija
35/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on hätänä? Mun vuosiansio on n.39 000€. Ei mun mielestä mikään paska palkka. Hain toista työtä väliaikaisesti koska haluan saada enemmän rahaa kasaan.

Ap

Et osaa vähentää menoja? Tuolla palkalla pitäisi tuo saada säästöön 2 kuukaudessa.

Eli vähän epäilen palkkasi todenperäisyyttä. Todennäköisesti joko et osaa elää tulojen mukaan tai olet työtön trolli.

Vierailija
36/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva suunnitelma. Kannattaa kuitenkin arvioida menot tarkkaan etukäteen, ettei tule ikäviä yllätyksiä, ja säästää myös jonkinlainen vararahasto yllätysten varalta. Joku junavuoro saattaa vaikka olla peruttu ja joudutkin yöpymään yllättäen jossakin kalliimmassa hotellissa. Vaikka netistä katsoessa kaikki vaikuttaisi selvältä, paikan päällä jokin asia voikin olla toisin.

Tarkoitan vain että varaudu myös yllättäviin ongelmiin, joista pitää itse selviytyä rahan avulla. Silloin voit olla matkalla vähän rennommin ja luottaa siihen, että selviydyt myös odottamattomista ongelmista.

Vierailija
37/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et osaa vähentää menoja? Tuolla palkalla pitäisi tuo saada säästöön 2 kuukaudessa.

Eli vähän epäilen palkkasi todenperäisyyttä. Todennäköisesti joko et osaa elää tulojen mukaan tai olet työtön trolli.

Mä säästän samalla omakotitalon lainan omarahoitusosuutta. Että sellaista.

Ap

Vierailija
38/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta paljoa ole. Minulla menee jokavuotuiseen thaimaan matkaan huomattavasti enemmän.

Vierailija
39/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pointtina se, että ne junamatkat tulevat näin paljon halvemmiksi. Oletko tyhmä?

Itse olet tyhmä kun alat tuolla tavalla haukkumaan. Mä teen kuten itse haluan. Tuo yksikin junamatka ei edes kuulu mihinkään Interrailiin vaan sinne pitää ostaa erikseen lippu.

Ap

Vierailija
40/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisumma.  Aina tulee hyvä fiilis kun Thaimaasta tulee takaisin.   Rentouttaa kyl kovasti ja ehtiihän tossa 2 viikossa jo aika moneen naiseen voimaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan