Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 3000€ budjetti yksin matkustavan n. 10 päivän reissulle?

Vierailija
03.01.2025 |

Onko ihan hölmöä laittaa tuollaista summaa yhteen matkaan yhdelle? Lentoihin menisi n.400€. Sitten olisi junamatkoja eri paikkoihin ja yöpymistä pienissä maaseutuhotelleissa joissa yllättävän kovat hinnat. Olisi niin vain unelma päästä tuonne paikkaan ja kiertää maaseutua. Olisi tiettyjen elokuvien ja sarjojen kuvauspaikkoja jotka samalla kuitenkin historiallisia nähtävyyksiä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä haaveilet ja on varaa niin miksi olisi hölmöä? Itse aion toteuttaa tuollaisen reissun Italiaan ja laitan siihen oikein mielelläni reilusti rahaa. Nuoresta asti olen siitä unelmoinut. 

Vierailija
2/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 päivää laskin, että menisi reissuun niin ei menisi liian kiirehtimiseksi. Viikko ei riitä mun suunnitelmaan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman matkan teet YouTubessa helpommalla ja halvemmalla.

Vierailija
4/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin maahan suunnittelet matkaa? 3000€ on iso raha 10 päiväksi missä tahansa.

Vierailija
5/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman matkan teet YouTubessa helpommalla ja halvemmalla.

Älä viitsi olla typerä. Ei ole lähellekään sama asia. 

Ap

Vierailija
6/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skotlanti. Ne pikkuhotellit mihin haluan ovat yllättävän kalliita. Sitten junamatkoihin menee rahaa ja yksi junareitti normaalia kalliimpi. 

Ap

Vierailija
7/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet jos on varaa. Onpa mitä kiikkustuolissa muistella 👍

Vierailija
8/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä on jättää elämä elämättä. 

Vierailija
9/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skotlanti. Ne pikkuhotellit mihin haluan ovat yllättävän kalliita. Sitten junamatkoihin menee rahaa ja yksi junareitti normaalia kalliimpi. 

Ap

Ok. Ei muuta kuin reissuun! Älä tee liian kiireellistä ohjelmaa ja yritä ahnetia liikaa paikkoja lyhyessä ajassa.

Vierailija
10/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin matkaan vaan kun kerran budjetti on kunnossa ja rahasi riittävät. Et halunnut kertoa mikä maa... mutta onnea matkaan toivotan. 

Vierailija
11/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin menisin jos rahaa ois

Vierailija
12/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan nykyään kerran vuodessa tai joka toinen vuosi, matkustan aina yksin. Minulle noin 10 päivän lomareissu maksaa noin 3000-3800 €. Asun yksin ja kun en ole töissä olen melkein aina kotona. Minulla ei oikein ole harrastuksia tms ja näen ystäviä harvoin. Vaikka 3000 € on paljon rahaa, se on aina ollut sen arvoista.  

Vierailija
13/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet jos siltä tuntuu! Omaan hyvinvointiin kannattaa aina satsata.

Vierailija
14/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse epäilet, niin onhan se tyhmää, todellakin!

Vierailija
15/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lähdet, jos sinulla on tuo raha ylimääräistä. Itse olen parhaillaan matkoilla mieheni kanssa, matka maksoi 3500 per nenä eli 7000 euroa yhteensä puolihoidolla eli jonkun verran on rahaa palanut lisäksi muuhun syömiseen, kahvitteluun, pääsymaksuihin ja ostoksiin.

Vierailija
16/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat riittävästi aikaa ja rahaa ja nautit Skotlannin matkastasi. Onko tuo kalliimpi junamatka kenties höyryjunalla tehtävä matka? Ja ehkä vielä sen hienon sillan yli, jota näkee tietyissä sarjoissa ja elokuvissa? Itse olen pari kertaa Skotlannissa ollut, toisella kertaa etelästä junalla pohjoiseen omatoimimatkalla ja toisella kertaa ryhmän kanssa patikoimassa. Yksi hotelli oli kuin suoraan Neiti Marplesta. Maisemat kuin Outlanderista ja junarata siltoineen tuttu myös Harry Potterista.

Voin vain toivottaa hyvää matkaa ja hyviä muistoja kivasta matkasta. :-D

Vierailija
17/92 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaat riittävästi aikaa ja rahaa ja nautit Skotlannin matkastasi. Onko tuo kalliimpi junamatka kenties höyryjunalla tehtävä matka? Ja ehkä vielä sen hienon sillan yli, jota näkee tietyissä sarjoissa ja elokuvissa? Itse olen pari kertaa Skotlannissa ollut, toisella kertaa etelästä junalla pohjoiseen omatoimimatkalla ja toisella kertaa ryhmän kanssa patikoimassa. Yksi hotelli oli kuin suoraan Neiti Marplesta. Maisemat kuin Outlanderista ja junarata siltoineen tuttu myös Harry Potterista.

Voin vain toivottaa hyvää matkaa ja hyviä muistoja kivasta matkasta. :-D

No se on just se ns. Harry Potter-juna. :D Olen siis kirjojen ja elokuvien fani. Skotlanti kiinnostaa myös Outlanderin ja Braveheartin vuoksi. Toki Skotlanti itsessäänkin kiinnostaa eikä vain sarjojen ja elokuvien vuoksi.

Ap

Vierailija
18/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Ei muuta kuin reissuun! Älä tee liian kiireellistä ohjelmaa ja yritä ahnetia liikaa paikkoja lyhyessä ajassa.

Joo sen vuoksi suunnittelin 10 päivän reissua, että ei tule liian kiire. Ensin alkuun ajattelin kaksi yötä Lontoossa ja sieltä sitten junalla Skotlantiin ekaan paikkaan. 2-3 yötä aina yhdessä paikassa. 

Ap

Vierailija
19/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tehnyt budjettia, ihan fiksulla ajattelulla pärjää ja lomasta nauttii enemmän kun ei tarvitse miettiä laskentataulukoita.

Vierailija
20/92 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 10000 euroa karibian risteilystä täysi hoidolla. Sviitti hytti ja kaikki. Ei se ollut sen arvoista ja en ole matkustellut sen jälkeen, siitä on 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme