Mies jättää luetulle tai lukukuittaamatta! Mikä neuvoksi?
Auttaako, että vähennän yhteydenpitoa ja en enää vastaa hänelle heti tai ollenkaan? Tietää miltä tuntuu sit
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsupissa?
Tarkoittaa, ettei oo kiinnostunut
Ei välttämättä, mutta myönnettävä on, että itse tein noin jos oli nainen tai pari, lähettelijän edellä. Pidin kuitenkin roikkumassa varalla ja välillä siitä oli iloakin, mutta lopulta kävi vähän raskaaksi.
Aika ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsupissa?
Ei välttämättä, mutta myönnettävä on, että itse tein noin jos oli nainen tai pari, lähettelijän edellä. Pidin kuitenkin roikkumassa varalla ja välillä siitä oli iloakin, mutta lopulta kävi vähän raskaaksi.
Niin, eli ei ole kiinnostunut. Niinhän tuossa jo sanottiin.
Niin, eli jos osaisit lukea niin tuo kommentti alkoi sanoilla "ei välttämättä" ja vasta sen jälkeen kerrottiin se "tosin" asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsupissa?
Aika ilkeää.
Myönnän. Se jota roikotin oli kyllä "kostanut jo etukäteen" vuosia aikaisemmin kun olin vielä kaikkien standardien mukaisesti hyvä mies, joten en tuntenut kovin suurta pistoa sielussani.
Kun noita "kunnon miehen" pettymyksiä oli muutama tullut naisten toimesta, ilman syytä ja todella ilman, että olisin sitä ansainnut, niin päätin ryhtyä itsekkääksi siaksi joka aina pitää huolta siitä ettei mikään satuta ja että olen aina ollut paska ensin. En ole katunut hetkeäkään ja ilmeisesti vähän paska jätkä todella on halutumpaa kamaa. Tää on ainoastaan mun kokemus, ei mikään manifesti.
Miten te jaksatte vahdata ja ihmetellä...! En ole ikinä jäänyt odottelemaan jonkun mulkun mielenliikkeiden perään, mitä ihmettä voisin saada tuollaisesta ihmisestä? Pahan mielen?
Hän voi olla vaikka niin kuin ketjuun vastannut "aloin paskajätkäksi" tyyppi, joka ei vaan välitä (enää). Parempi antaa olla, vakat löytävät kantensa jne
No voi helvetti. Viestin lukeminen vie paljon vähemmän aikaa kuin viestiin vastaaminen, joten kiireessä saattaa ehtiä vilkaisemaan viestin, mutta ei vastaamaan. Mä en itse halua näpytellä, että "en ehdi" tai "en vielä tiedä", vaan vastaan kunnolla sitten kun pystyn. Elääkö jotkut pelkästään jossain sohvalla, kun aina pitäisi pystyä näpyttämään, ettekö te tee mitään? En mä saatana edes kokatessa tai pyykkiä laittaessa ala tekstaamaan, en tekstaa salilla tai keskellä katua, puhumattakaan siitä että kädet olisi täynnä tai olisin jossain seurassa. Ja jos huomaisin, että joku alkaa kyttäämään lukukuittauksia, niin vastaisin varmaan tahallani miten sattuu.
Olin parisuhteessa mustasukkaisen ja vainoharhaisen kontrollifriikin kanssa, ja alkaa kyllä hälytyskellot soida kaikesta paikallaolojen ja lukemisten kyttäämisestä.
Eikö se nyt ole ihan selvä, että jos tuo on jatkuvaa, mies ei ole kiinnostunut vaan pitää sinua roikkumassa, kunnes löytää paremman. Jos mies haluaa naisen, se näkyy. Ei silloin ole liian kiire käyttää kahta minuuttia vastaamiseen.
Sinuna lopettaisin viestittelyn ja kun mies seuraavan kerran ottaa yhteyttä, ilmoitat, että mukava kuulla hänestä, mutta suhteessa toivot tiiviimpää yhteydenpitoa ja jos tästä ei ole sellaista tulossa, niin kaikkea hyvää jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti. Viestin lukeminen vie paljon vähemmän aikaa kuin viestiin vastaaminen, joten kiireessä saattaa ehtiä vilkaisemaan viestin, mutta ei vastaamaan. Mä en itse halua näpytellä, että "en ehdi" tai "en vielä tiedä", vaan vastaan kunnolla sitten kun pystyn. Elääkö jotkut pelkästään jossain sohvalla, kun aina pitäisi pystyä näpyttämään, ettekö te tee mitään? En mä saatana edes kokatessa tai pyykkiä laittaessa ala tekstaamaan, en tekstaa salilla tai keskellä katua, puhumattakaan siitä että kädet olisi täynnä tai olisin jossain seurassa. Ja jos huomaisin, että joku alkaa kyttäämään lukukuittauksia, niin vastaisin varmaan tahallani miten sattuu.
Sama täällä, en jaksais ketään takertujaa, yksi kaveri harrastaa tuota ja viestejä satelee heti jos pistän jotain, niin oli välillä mutella. Itse saatan lukea ja vastata myöhemmin, fiiliksen mukaan. En jaksa jatkuvasti olla tavoitettavissa ja puhelinta näpyttelemässä.
No sitten taas tapailin viimeksi miestä jolla oli lukukuittaukset pois päältä, saattoi joskus kestää vastata, oli kyllä oikeasti kiireinen (töissä ja edustamassa asiakkaiden kanssa = ryyppäämässä), ja väsynyt, lopulta ei kuulunut viikkoon, ihmettelin onko hengissä, kuulemma meinasi pari kertaa soittaa, mutta kun ei mustakaan kuulunut, lopulta kyllästyin koko touhuun, kun piti aina tavatakin sen aikataulujen mukaan. Eli saattaa olla mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole ihan selvä, että jos tuo on jatkuvaa, mies ei ole kiinnostunut vaan pitää sinua roikkumassa, kunnes löytää paremman. Jos mies haluaa naisen, se näkyy. Ei silloin ole liian kiire käyttää kahta minuuttia vastaamiseen.
Sinuna lopettaisin viestittelyn ja kun mies seuraavan kerran ottaa yhteyttä, ilmoitat, että mukava kuulla hänestä, mutta suhteessa toivot tiiviimpää yhteydenpitoa ja jos tästä ei ole sellaista tulossa, niin kaikkea hyvää jatkoon.
Just näin, samaa mieltä.
"Sama täällä, en jaksais ketään takertujaa, yksi kaveri harrastaa tuota ja viestejä satelee heti jos pistän jotain, niin oli välillä mutella. Itse saatan lukea ja vastata myöhemmin, fiiliksen mukaan. En jaksa jatkuvasti olla tavoitettavissa ja puhelinta näpyttelemässä.
No sitten taas tapailin viimeksi miestä jolla oli lukukuittaukset pois päältä, saattoi joskus kestää vastata, oli kyllä oikeasti kiireinen (töissä ja edustamassa asiakkaiden kanssa = ryyppäämässä), ja väsynyt, lopulta ei kuulunut viikkoon, ihmettelin onko hengissä, kuulemma meinasi pari kertaa soittaa, mutta kun ei mustakaan kuulunut, lopulta kyllästyin koko touhuun, kun piti aina tavatakin sen aikataulujen mukaan. Eli saattaa olla mitä tahansa."
Niin, sinä et ole ollut kovin kiinnostunut eivätkä miehet ole olleet kovin kiinnostuneita, ettekä ole päätyneet yhteen. Näin käy, kun ei jakseta edes viestiin vastata. Todella kiinnostuneet, ihastuneet tai rakastuneet vastaavat ja päätyvät oikeasti yhteen.
Tästä tulee mieleen Sex and the city ja he's just not that into you.
Joskus on myös niin, että pitää vähän odotella, että pääsee sellaiseen viestittely fiilikseen, muuten tulee vaan sellaista töksähtelevää tekstiä. Vaikka ei kiire olisikaan.