Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt itseesi juhlapyhien jälkeen kun syöpöttely riistäytyi taas kerran käsistä ja suklaata kului kilokaupalla

Vierailija
03.01.2025 |

Tiedät varmaan tunteen, löhöillään sohvalla ja konvehti toisensa perään katoaa suuhun. 800gr rasia on pian syöty ja onneksi samanlaisen voi hakea alennetulla hinnalla joulun jälkeen. Vaakaan päin ei uskalla edes vilkaista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan rehellisesti, ja kyllä, ottaa päähän. Joulu meni reissatessa ympäriinsä joten tuli myös syötyä huonommin. Painoa näyttää tulleen kilo, varmaan osa turvotusta. Suklaan lisäksi meni kaikkea muuta paskaa, ei kuitenkaan alkoholia. Nyt taas takaisin ruodussa, joulun aika on niin raskasta kun se kestää pitkään.

Vierailija
22/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt. Söin kohtuudella jouluruokia ja en syö muutenkaan juuri suklaata. Ja vaikka olisin herkutellut enemmänkin, niin mitäpä se haittaa? Joulu on vaan kerran vuodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt itseeni, syyt vaihtelevat. 

Vierailija
24/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan rehellisesti, ja kyllä, ottaa päähän. Joulu meni reissatessa ympäriinsä joten tuli myös syötyä huonommin. Painoa näyttää tulleen kilo, varmaan osa turvotusta. Suklaan lisäksi meni kaikkea muuta paskaa, ei kuitenkaan alkoholia. Nyt taas takaisin ruodussa, joulun aika on niin raskasta kun se kestää pitkään.

Moni muukin on tässä ketjussa vastannut ihan rehellisesti, älä huoli. Kaikki eivät silti ole mässyttäneet yötä päivää viimeistä paria viikkoa.

Vierailija
25/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä mitä syö joulun ja uuden vuoden välissä. Sillä on valtavasti väliä mitä syö uuden vuoden ja joulun välissä. 

Vierailija
26/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kismet-patukkaa söin joulunaikana.

Vierailija
27/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riistäytynyt syöpöttely,juopottelu riistäytyi,mut siinähän ei ole mitään uutta

m58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme