Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt itseesi juhlapyhien jälkeen kun syöpöttely riistäytyi taas kerran käsistä ja suklaata kului kilokaupalla

Vierailija
03.01.2025 |

Tiedät varmaan tunteen, löhöillään sohvalla ja konvehti toisensa perään katoaa suuhun. 800gr rasia on pian syöty ja onneksi samanlaisen voi hakea alennetulla hinnalla joulun jälkeen. Vaakaan päin ei uskalla edes vilkaista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä suklaasta joten sitä ei mennyt yhtään.

Vierailija
2/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata mennyt nyt kuukauden sisään ehkä 8 palaa. No vähän pettynyt, etten pystynyt syömään enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pidä suklaasta joten sitä ei mennyt yhtään.

En pyytänytkään SINUA vastaamaan hox hox

Vierailija
4/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 800g rasia!?!? Monessako viikossa tuollaisen määrän olet lotaissut naamaasi? Ei ole normaalia.. Aivan sairasta! Jossei ollut joku sukujuhla jossa jokainen otti palan.

Meillä kestäisi varmaan vuoden, jos noin älytön määrä suklaata ostettaisiin. Joskus kerran tai pari vuodessa voi Tupla-patukka mennä, ja yleensä sekin kahdessa osassa.

Vierailija
5/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt palaakaan suklaata joulukuussa. Enkä syönyt kovin paljon jouluruokiakaan. Olen syyskuun jälkeen laihtunut 8 kg muutenkin.

Vierailija
6/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin toffeeta monta kiloa. Vaaka näyttää samaa kuin enenkin eli 62 kg.

Vierailija
7/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhinähän kuuluu syödä. Enemmän kannattaisi olla pettynyt itseensä jos tavallisena arkena menee suklaata kilokaupalla. 

Vierailija
8/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syönyt palaakaan suklaata joulukuussa. Enkä syönyt kovin paljon jouluruokiakaan. Olen syyskuun jälkeen laihtunut 8 kg muutenkin.

Ketä kiinnostaa aloitukseen liittymätön kirjoittelu🥱

Vierailija
9/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, mutta nyt skarppaan vähän aikaa.

Vierailija
10/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua tätä vastausta, mutta en tiedä kuvattua tunnetta enkä ole pettynyt itseeni.

Vierailija
11/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ennen olin. Olen ihminen.

Vierailija
12/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hyvin vähän suklaata.

En pidä lihavista miehistä. 

Vierailija
13/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna oli niin nuukat täsmäeväät jouluksi, ettei ole mitään katumista. Olsii voinut enempikin ostaa ja syödä.

Vierailija
14/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä oli yksi suklaarasia.

Vierailija
15/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jouluna eikä sen jälkeen ei ole tapana syödä enempää kuin muutenkaan, ruuat voivat olla erilaisia. 

Vierailija
16/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt suklaata ja muita herkkuja runsaasti koko joulun ajan, enkä ole itseeni yhtään pettynyt, päinvastoin. Olen saanut levättyä ja nauttinut olostani. Kyllä se arki sieltä koittaa ja uusin voimavaroin on mukava käydä arkeen kiinni. En myöskään ole huolissani painostani. Voi olla, että jouluherkuttelu on tuonut joitain kiloja, mutta mitä sitten? Kyllä se terveellinen arki nekin kuittaa.

Vierailija
17/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kuin possu ja vedin kaksin käsin sikaa, konvehtia, kakkua ja laatikkoa. 

Miksi se minua kaduttaisi? Sehän on joulun tarkoitus.

Kahden viikon lomallani olen myös liikkunut joka päivä tunteja ja hiihtänyt, uinut avannossa, saunonut, nukkunut ja lukenut. Kun työt taas alkaa, olen levännyt ja palautunut. 

Vierailija
18/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla paino on hieman tippunut pyhien aikana. On ollut aikaa treenata. Joulupöydässä parasta oli savulohi ja salaatit. Ja kyllä, olen nauttinut myös suklaata ja punaviiniä.

Vierailija
19/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta piti tämän joulun kulutuksen minimaalisena, yksi rasia ostettiin lopulta joulun jälkeen alesta. Rahaa olisi sinällään ollut mutta suklaan hinta oli sen verran korkea ennen joulua että kohdistin rahat muualle. Suklaa ei ole kovinkaan tärkeä osa elämääni.

Vierailija
20/27 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: jos rajoittuu joulunpyhiin, asialla ei ole mitään väliä. Toisekseen vaa'alla on turha rampata, koska varsinaista lihomista ei vielä muutamassa päivässä tapahdu sen enemmän kuin laihtumistakaan. Kehoon kertyneestä nesteestä pääsee kyllä eroon, jos tekee joulun jälkeen ryhtiliikkeen, alkaa katsoa mitä syö ja liikkuu vaikka ulkoilmassa reippaasti kävellen. Tosin liikkumista suosittelen myös mässäyksen ohella, paljon parempi olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän